Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

J. de Koning

Een keurige zaak met zeer bekwame adviseurs. Er wordt echt tijd gemaakt om samen iets heel moois te maken. Ook bij de montage is alles prima verlopen. Kortom Professionele mensen. Een aanrader...

Bij binnenkomst word je direct hartelijk ontvangen met een kopje koffie en aangesproken door een adviseur. Je krijgt meteen het gevoel dat je echt een klant bent. Heel netjes.

R. Hoyer

Keuken gekocht in maart 2013

Robbert Leemans

Stephan Wibier

Prettige ambiance, zeer goed advies, verstand van zaken

Conny van Heumen

Zeer prettige ontvangst en optimale medewerking.

Meedenken met de klant en goede ideeen.

Meedenken met de klant en goede ideeen.

De aanschaf van een nieuwe keuken is een indrukwekkend en bepalend traject. Naast het feit dat ASWA je alle support geeft, krijg je als klant ook ruim de tijd om uiteindelijk te beslissen

J.W.Meijer

Vriendelijk, niet drammerig, reëel prijsvoorstel, denken mee

Advies gebaseerd op de mogelijkheden in de betreffende ruimte zodat we uiteindelijk een heel andere (beter ontwerp) kregen dan wij zelf bedacht hadden

Julius Faber

Prettige samenwerking gehad van begin tot eind. Mogelijkheid tot advies in de avonduren is perfect voor mensen met een druk schema. Als er twee keukens in mijn appartement hadden gepast had ik 'm... Prettige samenwerking gehad van begin tot eind. Mogelijkheid tot advies in de avonduren is perfect voor mensen met een druk schema. Als er twee keukens in mijn appartement hadden gepast had ik 'm weer bij Aswa gehaald.

's avonds een afspraak en persoonlijk advies.

wintermans

Mijn ervaring met aswa is prima

nee, ik vond het gewoon goed

de Boer

Professioneel, proactieve benadering, bredere kijk dan alleen keuken intekenen!

professioneel, snel contact

JPG Thissen

Zeer tevreden,
je voelt je er gelijk thuis.

Hans Vervoort

Geweldig!!

het is echt meer dan goed ze denken niet alleen aan de keuken maar ook hoe de indeling van het huis is en geven daar ook nog goede tips in.