Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Franka Koppens

Superformuweldigkolosachtig en heel prachtig!!!
Meedenkend met de klant.
Geweldige service.
Koffie altijd bruin, en natuurlijk ook de wijn
Gewoon met hartelijk ontvangst,...
Superformuweldigkolosachtig en heel prachtig!!!
Meedenkend met de klant.
Geweldige service.
Koffie altijd bruin, en natuurlijk ook de wijn
Gewoon met hartelijk ontvangst, en dat vinden wij heel fijn!
Aswa is the best,
Go and look for a test!

Meedenken met de klant!

Kivits

Wij zijn prima geholpen door ASWA, vooral het meedenken over design aspecten is zeer positief ontvangen

Meedenken

Schouten/ van glabbeek

Wij hebben een prettige ervaring tot nu toe met aswa keukens en onze verkoper huib.

Birgit Thijssen

Wij zeer tevreden over het hele proces, van advies tot plaatsing!

Wij zijn zeer tevreden over het advies en de professionaliteit! De verkoper is zeer betrokken.

van Grotel

Erg goed; goed advies; er wordt geluisterd naar de wensen van de koper; er wordt veel tijd en aandacht besteed door Aswa bij aankoop van de keuken. Jammer genoeg hebben we na oplevering van de... Erg goed; goed advies; er wordt geluisterd naar de wensen van de koper; er wordt veel tijd en aandacht besteed door Aswa bij aankoop van de keuken. Jammer genoeg hebben we na oplevering van de keuken die overigens erg mooi is geworden erg lang moeten wachten op onderdeel wat niet goed geleverd was.

Goed advies; er wordt geluisterd naar de wensen van de koper; er wordt veel tijd en aandacht besteed door Aswa bij de aankoop van de keuken

ivo lamers

Zeer positief, nu reeds tweede keuken die we kopen na zeer goed geadviseerd/geholpen te zijn.

Ruim assortiment, goed advies, meedenkend.

H. v.d.Ven

Prima.

Begeleiding van het traject -koop-installatie.
Afspraken nakomen.
Snelle reactie en oplossen van mankementen.

m v d heuvel

100% tevreden

vakkundige en behulpzame verkopers

Giel Verhaegh

2e keuken die we bij Aswa kopen, dat zegt al voldoende: uitstekende zaak, goed advies, prima service, goede aftersales en erg klantvriendelijk. Het is niet alleen vertrouwd maar ook erg plezierig... 2e keuken die we bij Aswa kopen, dat zegt al voldoende: uitstekende zaak, goed advies, prima service, goede aftersales en erg klantvriendelijk. Het is niet alleen vertrouwd maar ook erg plezierig bij Aswa een keuken te kopen; nooit een gevoel van druk, men neemt tijd en voegt alleen expertise toe. Complimenten

vakkundigheid, uitstekende producten, creativiteit, klantvriendelijkheid en service!!!

B.v.d.Berg

Werken volgens afspraak en netjes.

Komen afspraken keurig na.