Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Kees de Jongh

Onze ervaring is positief. Zeer betrokken en meegedacht over de mogelijke oplossing.

Specifieke kennis ervaring met keuken in boerderij en ook met mogelijke constructies

Mart van den Boomen

Zie onderstaand

Hoge deskundigheid bij opstellen keukenplan. Bedrijf laat duidelijk zien de klant te vertrouwen.
Bedrijf komt afspraken correct na.
Bedrijf staat open voor verbeterpunten/kritiek van...
Bedrijf komt afspraken correct na.
Bedrijf staat open voor verbeterpunten/kritiek van klant

Rob Pieters

Geven goed advies en zijn zeer klant vriendelijk

E.Hekman

Erg tevreden over Marc K. Creatief, direct, open en schuwt eigen inbreng niet. Zijn stijl moet je passen. Wij vonden het aangenaam brainstormen.

Geen aanpak van: wat wilt u precies en dan beginnen te tekenen wat de klant wil maar wat voor keuken zoekt u, en vervolgens de vele waarom vragen, goed doorgevraagd en vervolgens aanpassingen durven... Geen aanpak van: wat wilt u precies en dan beginnen te tekenen wat de klant wil maar wat voor keuken zoekt u, en vervolgens de vele waarom vragen, goed doorgevraagd en vervolgens aanpassingen durven voor te stellen aan het ontwerp van de klant

rianne

Tot nu toe goed

nee

Verbakel

Persoonlijke advies en verkoop van een keuken, met goede service en snel reactie op telefonisch contact en nakomen van de afspraken.

Luisteren naar de wensen van de klant en daarop inspelen.

Frederieke van Nieuwenhuijzen

Positief

Meedenken, zodat je geen dingen koopt die je eigenlijk niet wilt.

Harriet van Engelen

Prima, durf er mijn vrienden met een gerust hart naar toe te sturen!

Duidelijk en praktisch advies! goed en snel antwoord!

H.Simkens

Een erg goed georganiseerd bedrijf met ruime keuze, marktcoforme prijzen en goed service

ruime keuze; goed advies en zeer goede service

Frans van de Laar

Goed ontvangen, goede voorlichting, prima prijs in verhouding tot het product.
Bij plaatsing helaas tot 2 maal terug moeten komen doordat de overdracht niet optimaal was. Onlangs een afgebroken zeepdispenser (binnen 3 maanden) hier heeft Aswa zich naar mijn mening zwak opgesteld door een rekening te presenteren. uit marketing oogpunt zou dit anders kunnen denk ik.