Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Vink

Prima advies, goede service en nakoming afspraken.

service, advies

À.jacobs bergeijk

Zeer prettig

Zeer klantvriendelijk goede kwaliteit en exclusief

Gruntjes-Huisman

Geweldig mooie keukens, en service, ben erg te spreken over de verkopers in Uden.

Zeer goede uitleg en klantvriendelijkheid en de wil om wat te verkopen.

Pim Donkers

Uitstekende ervaring. Uitstekende service. wanneer er een probleempje was bij de plaatsing werd dit meteen of op zeer korte termijn opgelost.

Ontzettend klantvriendelijk. Men neemt de tijd voor je.

P..Dooremalen

Over het voortraject, advies, levering en montage zijn wij uiterst tevreden. Aswa is een betrouwbare leverancier en speelt goed in op de wensen van de klant en bouwkundige aspecten.

De monteur die de keuken geplaatst heeft was erg klantgericht.

W.J.Prakken

Betrouwbaar bedrijf

Na eerdere zeer slechte ervaring bij ander bedrijf nu veel vertrouwen in dit bedrijf

van Keulen

Erg tevreden

Ruime mogelijkheden, goed advies, klantvriendelijk

N. Brom

Onze ervaring met ASWA Keukens is buitengewoon. We zijn bijzonder professioneel en vriendelijk geholpen. Er is een geweldige keuken ontworpen en de keuken heeft een hele fijne layout. De na-service... Onze ervaring met ASWA Keukens is buitengewoon. We zijn bijzonder professioneel en vriendelijk geholpen. Er is een geweldige keuken ontworpen en de keuken heeft een hele fijne layout. De na-service is erg goed, absoluut geen enkel op- of aanmerking!
Kortom; "ASWA Keukens is een aanbeveling waard!"

De vertaling van onze wensen is bijzonder goed uitgevoerd. Ik ben van mening dat dit komt doordat er ook goed naar de overige lay-out van de woning is gekeken.

J. Veneman

Zeer goede ervaring met Aswa

Levert hoge kwaliteit, strak gepland, precieze montage en afwerking, uitstekend advies.

S van Lanen

Zeer prettig

Goede service en antwoorden bij vragen die gesteld worden.