Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

f van der lugt

Wij zijn heel hartelijk geholpen en de service was top

wesly blanker heeft ons hartelijk en heel goed geholpen

T. Binsted

Heel goed

Zeer hulpzaam.

AHM Strik

Vorige week heb ik voor de tweede keer een auto gekocht bij van Mill. Hoewel ik niet echt in de buurt van Gorinchem of Dordrecht woon, heb ik weer voor deze dealer gekozen vanwege het complete... Vorige week heb ik voor de tweede keer een auto gekocht bij van Mill. Hoewel ik niet echt in de buurt van Gorinchem of Dordrecht woon, heb ik weer voor deze dealer gekozen vanwege het complete plaatje. Vanaf het eerste contact in de oriëntatie-fase tot en met de aflevering en de aftersales, het was ook deze keer weer allemaal tip-top in orde. De professionele en kundige verkoopadviseur (dhr. Mehrali Coban) gaf mij het gevoel welkom te zijn en was accuraat op het moment dat ik vragen stelde. Een ander belangrijk pluspunt voor mij is dat ik steeds nauwkeurig in kan laten plannen wanneer ik voor een servicebeurt langs wil komen. De wachttijd is nagenoeg nihil en de auto is weer klaar op het afgesproken tijdstip. Enkele dagen nadat ik de nieuwe Opel had opgehaald, kregen we thuis een Bonsai-boompje, afkomstig van van Mill. Het bedrijf wil hiermee uiting geven aan hun streven om met hun klanten een sterke, goede en langdurige relatie op te bouwen en te onderhouden. Wat mij betreft houdt de relatie met van Mill nog lang stand. Voor dit bedrijf rijd ik graag een stuk verder van huis !

Kundige adviseurs, scherpe acties

Frits Poulie

Ik heb een prima ervaring met dit bedrijf, komt de afspraken na en gaven een redelijke prijs voor mijn Mazda CX 5

Ze hadden als enige een rode Ampera staan, fijne verkoper!

Mr. van Tol-Structurele Integratie

We hebben nu al meerdere keren bij van Mill een auto gekocht en we zijn heel blij met de auto. Er werd tijdens onze zoektocht goed meegedacht en rekening gehouden met het budget van ons. Er werd... We hebben nu al meerdere keren bij van Mill een auto gekocht en we zijn heel blij met de auto. Er werd tijdens onze zoektocht goed meegedacht en rekening gehouden met het budget van ons. Er werd alle tijd voor ons genomen, alle vragen konden gesteld worden en we zijn (weer) uitstekend geholpen. Een topzaak waar we weten dat we altijd goed geholpen worden en waar je een goede auto kan kopen.

Uitgebreide showroom, goede service en personeel die hun vak en auto's kennen.

Aletta de vries

Keurig geholpen door M. Meijdam. Alle tijd voor ons en duidelijk antwoord op onze vragen

Zeer attent zowel bij ophalen auto als een attentie thuis gestuurd krijgen

Tax & Service Solutions BV

Zeer goede service

Duidelijke foto’s en actueel aanbod

Jan vd K

Middels internet interesse gekregen in een auto die bij van Mill te koop stond. Op afstand contact gehad met Wesley Blanker en kwamen we al snel tot een deal. Eerlijk en betrouwbaar, zonder... Middels internet interesse gekregen in een auto die bij van Mill te koop stond. Op afstand contact gehad met Wesley Blanker en kwamen we al snel tot een deal. Eerlijk en betrouwbaar, zonder verkooptrucs. Gewoon zoals het hoort!

Goede en snelle communicatie.

Jan van der linden

Ook deze keer blij verrast door de aankleding bij het op halen onze nieuwe corsa super bedankt Rick Kenedy voor de jaren lange relatie

We komen er altijd samen uit en dat vieren we met gebak

Savelkouls

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Dat er goed mee kon onderhandelen