Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Fam. Hoogendoorn

Prima ervaring. Afspraken zijn goed nagekomen

Behulpzaam en goede afspraken

A. van Dijk

Voor het eerst geweest in dit bedrijf voor de aankoop van een auto en direct geslaagd

Ontvangst, te woord staan en behandeling door de verkoper. Redelijke voorraad.

van mill

Zeer positief snelle en goede service

komt afspraken na en neemt alle tijd voor jou

Jack Lollinga

Perfect, warm onthaal , ergklantvriendelijk

Gastvrije en warme ontvangst en behandeling

Esther Duijvestijn

Prettige omgang met de klant, niet pusherig. Goed adviserend.

Vriendelijk personeel, nette gezellige showroom.

Brian Elout

Ik heb van Mill benaderd via de website voor een occasion. Ik kon dezelfde dag nog een proefrit maken en een offerte krijgen. Van Mill en haar medewerkers stralen vriendelijkheid en... Ik heb van Mill benaderd via de website voor een occasion. Ik kon dezelfde dag nog een proefrit maken en een offerte krijgen. Van Mill en haar medewerkers stralen vriendelijkheid en professionaliteit uit. Ze zijn klantgericht en het hele proces van bezichtiging tot en met de verkoop verliep moeiteloos. Ik wil met name Bob Bijl bedanken voor de manier waarop hij met mij in gesprek is gegaan en hoe hij mij benaderd heeft. Hij is zeker een goede aanwinst voor het bedrijf en ik zou in de toekomst zeker nog een keer komen voor een occasion!

Professionaliteit, vriendelijkheid, snelheid

S. Carstens

Ik ging langs Van Mill om een Opel Adam Rocks occasion te bekijken en kon direct een proefrit maken zonder dat dit van te voren was afgesproken. Ik werd vervolgens goed geïnformeerd over de staat... Ik ging langs Van Mill om een Opel Adam Rocks occasion te bekijken en kon direct een proefrit maken zonder dat dit van te voren was afgesproken. Ik werd vervolgens goed geïnformeerd over de staat van de Opel Adam Rocks, het onderhoud en eventuele garantiemogelijkheden en niet opgejaagd om direct een beslissing te nemen. Op initiatief en samen met de verkoper nog een keer de Opel Adam Rocks nagelopen op eventuele oneffenheden zodat het helemaal duidelijk was wat wel/niet meegenomen/verholpen werd bij de koop. Daarnaast werd er ook een reële inruilprijs gegeven voor mijn auto. Dit resulteerde in een koop. Bij het ophalen van de auto stond deze in de showroom onder een een Opel hoes. Ondanks dat het geen nieuwe auto is werd deze wel afgeleverd als een nieuwe. Netjes gepoetst en alle verkoop afspraken waren nagekomen. En de auto rijdt heerlijk dus ik ben een tevreden klant.

Vriendelijk, transparant, niet opdringerig, goede informatie en leuke aftersales verrassing thuis ontvangen.

Peter Amperse

Al jaren een trouwe klant bij van Mill. Dit heeft te maken met de prettige sfeer,deskundig en vriendelijke personeel die meedenken met de klant.

Deskundigheid

Wendy plomp

Vorige week onze Opel Astra opgehaald..
Super blij mee..
Goed geholpen Door Cees Wisse..
Zijn zeker klant vriendelijk.. En houden goed rekening met wat wij wilde..
Helemaal...
Vorige week onze Opel Astra opgehaald..
Super blij mee..
Goed geholpen Door Cees Wisse..
Zijn zeker klant vriendelijk.. En houden goed rekening met wat wij wilde..
Helemaal top..

Nee

N. Bergwerf

Goed en netjes geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto.

Vriendelijke verkoper die alle tijd heeft genomen om alle opties en mogelijkheden door te spreken.