Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Ria van Gurp

Wij hebben vorige week onze nieuwe Opel Crossland X opgehaald en zijn uiterst tevreden over de auto en over de verkoop en overdracht van de auto .Wij zullen U bedrijf zeker aanbevelen bij Familie... Wij hebben vorige week onze nieuwe Opel Crossland X opgehaald en zijn uiterst tevreden over de auto en over de verkoop en overdracht van de auto .Wij zullen U bedrijf zeker aanbevelen bij Familie vrienden en kennissen .wij danken u ook voor de mooie Bonsaiplant

Correct ,Netjes ,Vriendelijk en Goed behandeld !!!

Mijn vorige auto laat ik niet meer bij Van Mill onderhouden. Te vaak moest mijn auto voor een 2e of 3e keer terug om een probleem op te lossen. Helaas verplicht mijn leasemaatschappij mij om mij... Mijn vorige auto laat ik niet meer bij Van Mill onderhouden. Te vaak moest mijn auto voor een 2e of 3e keer terug om een probleem op te lossen. Helaas verplicht mijn leasemaatschappij mij om mij voor onderhoud tot een merkdealer te richten.
Nu is mijn auto teruggeroepen voor een terugroepactie. Dat kan uiteraard. Brief van de lease maatschappij meldt: inspectie en eventueel vervangen gaan ongeveer een uur in beslag nemen.
Mijn auto de avond ervoor bij Opel van Mill in Gorinchem neergezet.
Niets vernomen van van Mill. Omdat ik de auto daags erna weer voor mijn werk nodig heb, deze met 's avonds met de reserve sleutel opgehaald. Bij het ophalen van de sleutel, nog een dag later, met van Mill mij dat de terugroep actie niet is uitgevoerd. Er moesten onderdelen besteld worden. Dus niks geen uur, moet weer in 2x. Wat mij nog het meest teleurstelt: ze weten notabene precies waarvoor de auto komt. Waarom heb je deze onderdelen dan niet in huis....

Nette gararge

In 1 woord geweldig.
Goed geholpen. leuk gesprek met de verkoper. Voelde ons op gemak. Juiste informatie gehad.
Alles werd goed uitgelegd. Er werdt tijd voor ons genomen.

De klantvriendelijkheid

Wesley van Vliet

Positieve ervaring. Telefonisch zeer goed te woord gestaan en het contact met de verkoper was ook prima.

Goede duidelijke communicatie

Scharrenburg

Voor de 2e keer onze auto bij van Mill gekocht en wederom super tevreden.

Super klantvriendelijk, scherp voorstel, nemen de tijd voor de klant!

A. de Haas

Vriendelijk personeel, alles duidelijk uitgelegd.
Helaas was de auto niet gepoetst waardoor ik een extra dag moet inplannen om de auto toebrengen en ophalen. Jammer.

Redelijke prijzen.

Martin Giacomelli

So far completely satisfied!

Excellent service during purchase

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over opties auto en niet opdringerig

Snel duidelijkheid over de prijs

Doomernik

Vriendelijk geholpen, mooie prijzen en eerlijke verkopers.

Zie vorig punt.

Martin Dullaart

De communicatie ging vanaf het begin slecht, mede door een verkeerd email adres kwamen belangrijke berichten niet aan. Op de site van de inruildagen van opel stond duidelijk de waarde van de in te... De communicatie ging vanaf het begin slecht, mede door een verkeerd email adres kwamen belangrijke berichten niet aan. Op de site van de inruildagen van opel stond duidelijk de waarde van de in te ruilen auto. Echter vond de verkoper dat dat te veel was en paste de offerte zodanig aan ,dat het inruilbedrag zo'n 1000 euro minder werd. Er werd zo met bedragen gegoogeld , dat wij uiteindelijk de extra 250 euro accessoires zijn misgelopen. Ook werden wij onder druk gezet om de nieuwe auto sneller af te nemen dan was afgesproken.