Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Martin Dullaart

De communicatie ging vanaf het begin slecht, mede door een verkeerd email adres kwamen belangrijke berichten niet aan. Op de site van de inruildagen van opel stond duidelijk de waarde van de in te... De communicatie ging vanaf het begin slecht, mede door een verkeerd email adres kwamen belangrijke berichten niet aan. Op de site van de inruildagen van opel stond duidelijk de waarde van de in te ruilen auto. Echter vond de verkoper dat dat te veel was en paste de offerte zodanig aan ,dat het inruilbedrag zo'n 1000 euro minder werd. Er werd zo met bedragen gegoogeld , dat wij uiteindelijk de extra 250 euro accessoires zijn misgelopen. Ook werden wij onder druk gezet om de nieuwe auto sneller af te nemen dan was afgesproken.

Karel

Goede en eerlijke voorlichting, uitstekende uitleg, goede service.

Professionele benadering, afspraken worden nagekomen.

Van Mill Dordrecht is een uitstekende Opel-dealer. Het feit dat ik hier voor de tweede keer een nieuwe auto aanschaf zegt genoeg lijkt me!

Zeer goede en correcte service

Remco

Prima autobedrijf dat ook echt meedenkt en meekijkt vanuit de wens van de klant. Zeer klant- en oplossinggericht.

Klant en oplossinggericht

De Weerd

Dit was mijn eerste keer zaken te doen met van Mill en dit is mij prima bevallen

Snel handelen

We zijn zeer leuk en professioneel te woord gestaan door één van de verkopers van Van Mill.

Duidelijke afspraken gemaakt die ook nagekomen zijn.

Professioneel, open en behulpzaam. Uitstekend voorzien van advies en heel blij met onze aankoop.

Open en eerlijk, geen verkooppraatjes maar juiste informatie. Hulp bij keuzes rondom de aanschaf van de auto (verzekering, onderhoud).

Vosbergen

Kan niet anders zeggen dan uitstekend. Het was voor mij de eerste keer dat ik van Mill leerde kennen

afspraak is afspraak

Frans & Marion de Jong

Bij het kopen van onze Grandland X heeft Wesley ons super goed geholpen. Fijne ervaring bij van Mill Dordrecht. Zeker een aanrader!

Alles duidelijk aangegeven

Vriendelijk en behulpzaam personeel