Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

C. Starink

Wij hebben inmiddels al 50 jaar ervaring met Autobedrijf Van Mill te Gorinchem. Deze periode is lang genoeg om een juist beeld van dit bedrijf te kunnen schetsen.

Het personeel heeft in al die jaren tot nu toe steeds blijk gegeven van grote deskundigheid en de hoge eisen die aan het merk Opel gesteld
worden goed weten te volgen.

Caring Fieldmarketing

Slechte ervaring

N.v.t.

Joop van Wijngaarden

Prima service en goede medewerkers servicebalie en garage, oplossingsgericht, hele prettige ervaringen met sales-afdeling (Gorinchem)

erg tevreden over contacten en meedenken

Buitengewoon positieve ervaring bij de aanschaf van mijn nieuwe Opel Corsa. Begeleiding zonder enig minpunt !

Voorlichting, technische uitleg, financiering, verzekering, op kenteken zetten, telefonisch contact, alles klopte perfect.

B. van Steenbergen

Heel fijne en goede ervaring. Heel prettig

Gewoon. Geen smoesjes. Duidelijk.

P. Blom-Verboom

De vorige auto ook bij van Mill, Dordrecht gekocht. Via diverse websites gezocht naar een opel Grandland X. Zo kwamen we bij onze huidige auto.

Persoonlijke aandacht en goede communicatie. Goede uitleg dat de auto al onder kenteken stond en daardoor in november kon worden afgeleverd

Hans van Kemenade

Fijn bedrijf om een auto aan te kopen, goed gesprek met de verkoper Mehrali Coban, ze nemen echt de tijd voor je en komen afspraken na, kortom een bedrijf om aan te raden.

Relatief goedkoop t.o.v. andere dealers en mooie en goede occassions.

Hans Grobben

Zeker 5 sterren waard , keurig geholpen in een ontspannen sfeer.
Ga zo door zou ik zeggen.

Snelheid van de verkoop en de goede after sales

F. Febus

Heel goed

goede communicatie en er wordt goed naar de klant geluisterd

A.Hoogendoorn

Wederom een prima ervaring met de aankoop van een nieuwe auto

Direct helderheid over prijzen en mogelijkheden