Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Arjan Blom

Fijne ervaring ,onze verkoper Wesley blanker is een fijn mens gewoon zichzelf

Ja alles helder uitgelegd de verkoper neemt ook de tijd, iedereen helpt elkaar ook

Inge Hofstede-van Hagen

Occasion gekocht na total loss van eigen auto. Goed geholpen, zeer snelle service.

Oneffenheden aan de auto werden weggewerkt.

Louise van de polder

Professioneel Vriendelijk en gastvrij !

Professioneel gastvrij.

Anita Smitsman

Mijn man liep hier zo maar eens een keer binnen voor een nieuwe bus voor zijn bedrijf. Hij heeft altijd Nissan gehad maar was gauw overstag bij de Opel

Veel tijd is er gestoken voor het kopen van onze 2 auto's door Wesley. Ook goed kunnen onderhandelen.

Autobedrijf van Mill, heb ik als positief mogen ervaren.

Autobedrijf van Mill Gorinchem, heeft alle afspraken aangaande de aankoop van mijn nieuwe auto keurig en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Wim van der Stigchel

Uitstond geholpen met veel geduld.

Vriendelijk, geduldig, deskundig en klantvriendelijk.
Uitstekend geholpen door de verkoopadviseur
Leuke verassing dat nieuwe autoblad ingepakt bij het ophalen

Edwin de Krieger

Via internet bij Van Mill terecht gekomen. Daar stond de occasion met alle wensen die wij hadden. Bij ons eerste bezoek aan Van Mill te Gorinchem hadden wij een goed gevoel. De verkoper Merali... Via internet bij Van Mill terecht gekomen. Daar stond de occasion met alle wensen die wij hadden. Bij ons eerste bezoek aan Van Mill te Gorinchem hadden wij een goed gevoel. De verkoper Merali aldaar was een echte gastheer en een voorbeeld voor zijn collega’s. Na de testrit was het duidelijk, een nieuwe auto dus voor ons ! Gevoel van vertrouwen en daar draait het om.

Breed aanbod van auto’s, hoog niveau gastheerschap, kennis van zaken.

HJ Donker

Zeer positieve ervaring,goed geholpen en zeer tevreden met onze (bijna) nieuwe auto!

Vriendelijk personeel

Na eerst een kleine aanvaring ivm de inruilprijs die niet voor onze drie deurs corsa zou gelden, werden we teruggebeld door de verkoper dat de inruilprijs ook voor onze auto gold. Dus tot koop... Na eerst een kleine aanvaring ivm de inruilprijs die niet voor onze drie deurs corsa zou gelden, werden we teruggebeld door de verkoper dat de inruilprijs ook voor onze auto gold. Dus tot koop overgegaan.

We hebben al diverse nieuwe corsa's bij van mill gekocht dus !!!!

Ingrid Stougie v.d. Graaf

Wij zijn goed bekend met het bedrijf en hebben weer een nieuwe auto aangeschaft. Prettige gesprek en snel en scherpe offerte. Snelle onderhandeling en de deal was snel gesloten.

Voorraad modellen met een scherpe prijs. Duidelijke offerte en snelle afwikkeling van offerte tot verkoop. Goede uitleg van alle functies in de nieuwe auto.
Heel leuk om na een paar dagen een...
Heel leuk om na een paar dagen een leuke attentie te ontvangen.