Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Fam van Santen

Inmiddels voor de 3de keer een auto aangeschaft bij van mill. Deze keer helaas ivm een ongeval vrij snel een andere hebben willen kopen. Hierbij weer fantastisch geholpen door Mehrali! Wederom weer... Inmiddels voor de 3de keer een auto aangeschaft bij van mill. Deze keer helaas ivm een ongeval vrij snel een andere hebben willen kopen. Hierbij weer fantastisch geholpen door Mehrali! Wederom weer bedankt! Hopelijk zien we elkaar voorlopig even niet meer ;-). Groetjes Danny & Chantal van Santen

fam. Berends

Sinds een aantal jaren rijden wij een Opel Corsa, gekocht bij Van Mill. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, vanwege de klantvriendelijkheid en de service.

Een passende aanbieding van een voorraad model met de meedte van de gewenste opties aanwezig. Flexibel meedenken.

Erg fijn geholpen. Men neemt tijd om alle vragen te beantwoorden en alles wordt volgens afspraak afgehandeld.

Historie bekend van auto
Duidelijke uitleg instrumenten van auto

Johan Heijkoop

Goede service, lekkere koffie. Afspraken worden nagekomen. Verkopers zijn goed op de hoogte van hun producten.

Dit is de tweede nieuwe Corsa van van Mill. Gesprekken met de verkoper (in dit geval Mehrali Coban) zijn uiterst effectief. Is duidelijk in wat wel en niet kan. Kom je met een kleinigheidje in de... Dit is de tweede nieuwe Corsa van van Mill. Gesprekken met de verkoper (in dit geval Mehrali Coban) zijn uiterst effectief. Is duidelijk in wat wel en niet kan. Kom je met een kleinigheidje in de garage word je snel geholpen.

John Sackers

Uitstekende service, zeer vriendelijke medewerkers

Peter Dekker

Goede ontvangst bij de eerste ontmoeting, netjes behandeld, voelde me echt klant. Kon merken dat de verkoper (Mitchel Meydam) genoot van het feit dat hij ons een mooie auto verkocht.

Snel geholpen, goeie informatie en ik voelde me serieus genomen

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf.

Goede kwaliteit auto's.
Verkoper heeft kennis van zaken.

Ad Hoefmans

N.a.v. aanbod op de website telefonisch gehad en vervolgens bezoek gebracht aan de showroom +proefrit Opel Grandland X
We waren er snel uit. Prettige en correcte communicatie, warm...
We waren er snel uit. Prettige en correcte communicatie, warm welkom.

Bedrijf komt vertrouwd en betrouwbaar over.

Kwam met deze dealer in aanraking doordat mijn huidige dealer geen opel dealer meer is.ik heb een nieuwe Grosslandx waar de kuststof delen wit verschieten.auto zit nog in de garantie aangevraagd bij... Kwam met deze dealer in aanraking doordat mijn huidige dealer geen opel dealer meer is.ik heb een nieuwe Grosslandx waar de kuststof delen wit verschieten.auto zit nog in de garantie aangevraagd bij opel ned. Die wijst deze af mede door ene ruud van van mill die constateerde van achter zijn bureau dat dit geen garantie aanvraag waard is. Bedank ruud voor je klantvriendelijkheid en je kennis van zaken.

Fijn geholpen bij aanschaf nieuwe auto.