Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

jan franssen

Stevige onderhandeling gevoerd maat uiteindelijk een goede deal voor een Opel Karl.

Afspaken worden nagekomen en verkoper (wesley) zeer behulpzaam. Tot nu toe zeer tevreden. Auto is netjes afgeleverd.

Sandra

Keurig, vriendelijk en goed geholpen

- vriendelijke ontvangst
- keurig te woord gestaan en geholpen
- leuke verrassing gebracht door de post

F.P.A.E. van Waardenburg

Mooie showroom, goede verkoper, tw. Dhr.M. Meijdam.
Prettige sfeer, rustige, luisterende, bekwame verkoper.

Ze nemen alle tijd voor je.De klant is koning!

staats

Goede service klant vriendelijk

P. Rorijs

Prima service van de overigens vrij jonge verkoopmedewerker. Zonder vooraankondiging langs gegaan en er werd gewoon geregeld dat we een proefritje konden maken.

Informatie en duidelijk zoeken op de site.

Romijn

Uiterst prettige ervaring met Mitchell Meijdam gehad en goed geholpen....

Nee eigenlijk niet.....

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Opel Karl! Bedankt voor de klantvriendelijke hulp en de goede deal.

Het klantcontact en de open, transparante communicatie.

Fantastisch geholpen bij mijn traject bij het kopen van een mooie Insignia. Vriendelijk en behulpzaam personeel die goed meedenkt met de klant en proberen te redeneren vanuit mijn situatie. Ik zou... Fantastisch geholpen bij mijn traject bij het kopen van een mooie Insignia. Vriendelijk en behulpzaam personeel die goed meedenkt met de klant en proberen te redeneren vanuit mijn situatie. Ik zou hier zeker terugkomen!

Service, knappe medewerkers, overzichtelijke showroom, veel opties.

Vera Goedhart

Wij hebben onze Opel Insignia Grand Sport Turbo een paar weken geleden gekocht in Gorinchem. Hans Schipper is een vriendelijke en geduldige verkoper en zeker niet opdringerig! Wij vonden ook de... Wij hebben onze Opel Insignia Grand Sport Turbo een paar weken geleden gekocht in Gorinchem. Hans Schipper is een vriendelijke en geduldige verkoper en zeker niet opdringerig! Wij vonden ook de uitleg over de auto bij aflevering erg prettig.
Er zaten wat krassen en een deukje, deze waren bij aflevering keurig weggewerkt, complimenten aan de werkplaats!

De snelle aflevering!

Bert Kloos

Na een ongemakkelijk begin toch keurig geholpen aan een nieuwe auto.