Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Hop

Erg prettig contact gehad met van Mill Gorinchem. Fijn advies en goede uitleg over auto.

Veel kennis over de auto, goed geïnformeerd

Mari Koster

Uitstekende verkoper met goed inlevingsgevoel voor de klant.

Klantvriendelijkheid en ruim de tijd nemen voor het uitleggen over de auto.

fam Sluijs

We konden snel een afspraak maken om auto te bekijken en proefrit te maken. Verkoopmedewerker heeft ons vakkundig voorgelicht en goed de tijd voor ons genomen, en ons ook op een goede... We konden snel een afspraak maken om auto te bekijken en proefrit te maken. Verkoopmedewerker heeft ons vakkundig voorgelicht en goed de tijd voor ons genomen, en ons ook op een goede autoverzekering gewezen. De auto is netjes volgens afspraak afgeleverd en inmiddels rijden we er met plezier mee rond.

Vakkundige verkoopmedewerker, goede uitleg, neemt de tijd voor de klant, klantvriendelijk.

Mevrouw Verwaal

Mooie vestiging in Gorinchem. Goed geholpen, service gerichte verkoper. Verstand van zaken, goed geïnformeerd en geadviseerd.

Goed geïnformeerd en geadviseerd. Professionele verkoopmedewerker met verstand van zaken. Leuk dat er een videobericht werd verstuurd van de auto één dag voordat wij de auto gingen ophalen. Dit... Goed geïnformeerd en geadviseerd. Professionele verkoopmedewerker met verstand van zaken. Leuk dat er een videobericht werd verstuurd van de auto één dag voordat wij de auto gingen ophalen. Dit wekt zeker enthousiasme op. Ook goede after sales. Na 1,5 week werden wij gebeld met de vraag hoe de auto bevalt en of wij nog vragen hadden.

Scharrenburg-van Berkel

Toen ik belde om een afspraak te maken voor een proefrit met de auto van onze keus, bleek er al interesse door andere gegadigden.
Verkoper Mitchell Meijdam sprak met mij af om mij te contacten...
Verkoper Mitchell Meijdam sprak met mij af om mij te contacten als de auto toch nog niet verkocht bleek.
Hij hield keurig woord en nadat wij toch een proefrit hebben gemaakt zijn we er helemaal uitgekomen.
Uiterst klantvriendelijk geholpen!!

Wij voelden ons erg welkom, er werd echt de tijd genomen, als tot in detail uitgelegd.

Helene van der Horn

Ik ben zeer tevreden over de professionele aanpak bij de aanschaf en afhandeling van de aankoop van mijn Opel Adam. Ik heb diverse keren telefonisch contact gehad en werd telkens deskundig en... Ik ben zeer tevreden over de professionele aanpak bij de aanschaf en afhandeling van de aankoop van mijn Opel Adam. Ik heb diverse keren telefonisch contact gehad en werd telkens deskundig en duidelijk te woord gestaan.

De verkoper deed zijn best om een zo hoog mogelijke inruilprijs voor mijn auto te krijgen tevens behield ik de mogelijkheid om die zelf te verkopen. Ook heeft hij ons een duidelijk beeld gegeven van... De verkoper deed zijn best om een zo hoog mogelijke inruilprijs voor mijn auto te krijgen tevens behield ik de mogelijkheid om die zelf te verkopen. Ook heeft hij ons een duidelijk beeld gegeven van mogelijke financiering en verzekering via van Mill. Er was absoluut geen sprake van agressieve verkoop. En verkoper nam voldoende tijd.

Ad van der Pluijm

Uitstekend

Klantvriendelijk, deskundig, begripvol

Dhr Visser

Prettige geholpen en goeie service

Niet opdringerig, maar rustig en in een goede sfeer geholpen

Hans van Putten

Mooie showroom.
Op een leuke en gezellige wijze geholpen.

Klantvriendelijk.

Leonora Veth