Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

P.W.P. de Veth

In 2014 jong gebruikte Opel Astra gekocht en in september 2018 een nieuwe.

Verkoper heeft ons uitstekend en professioneel geholpen met de aanschaf van de nieuwe auto.

Prettig en klantvriendelijk nemen alle tijd voor je

komen de afspraken na

Prettige en klantvriendelijke ontvangst/behandeling

vlotheid, eerlijkheid, open

Henk van Boggelen

Prettig zaken gedaan met verkoper Corne bij de aanschaf van een andere auto!

Deskundig advies en meedenken staat voorop met de klant wat als zeer belangrijk is ervaren.

Bakker

Hele goede ervaring, fijn personeel en ik ben netjes geholpen. Ik ben bij meerdere autodealers geweest om te zoeken naar een nieuwe auto en het is zeker niet vanzelfsprekend dat verkopers de tijd... Hele goede ervaring, fijn personeel en ik ben netjes geholpen. Ik ben bij meerdere autodealers geweest om te zoeken naar een nieuwe auto en het is zeker niet vanzelfsprekend dat verkopers de tijd nemen om je uitleg te geven en al je antwoorden geduldig beantwoorden.

Goede service!

Cheung

3x een auto hier gekocht met goede begeleiding.

De dealers zijn vriendelijk en laagdrempelig in contact. Geven daarnaast goede tips/oplossingen voor het kopen van een auto.

George Pellikaan

Klantvriendelijk

Van Leur

Denk goed aan de klant bij acties en kom toezeggingen na.
Goede service.

Hartelijke ontvangst, ongedwongen sfeer in een aangename ambiance. De keuze van de klant is what matters.
De aankoop van de klant moet een feest zijn und sie leben autos.
Communicatie en...
De aankoop van de klant moet een feest zijn und sie leben autos.
Communicatie en openheid zijn belangrijke topics voor van Mill, dat merk je in de persoonlijke en digitale contacten met dit bedrijf.

Klanttevredenheid in serviceverlening/dienstverlening is een sterk punt bij van Mill en is een belangrijk item in de bedrijfsvoering. Top! De goede communicatie en openheid zijn sterke punten en... Klanttevredenheid in serviceverlening/dienstverlening is een sterk punt bij van Mill en is een belangrijk item in de bedrijfsvoering. Top! De goede communicatie en openheid zijn sterke punten en maken het positieve plaatje over van Mill compleet.
Ga zo door.

M Jonkheer

Correcte en goede communicatie. Zeer goede service zeer klant gericht

Vriendelijke en open communicatie