Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Sabina Rijsdijk

Erg fijn geholpen, fijne sfeer, zeer behulpzaam en mee denken en zelf dan nog een stukje extra service bieden echt top.
We hebben ons erg op ons gemak gevoeld en een hele fijne verkoper...
We hebben ons erg op ons gemak gevoeld en een hele fijne verkoper gehad. Heel goed gevoel aan over gehouden.

Hoop kennis, fijne sfeer, alle tijd voor je en waar mogelijk meedenken en nog extra serviec bieden en eerlijkheid.
Snelle oplossing en afhandeling als er iets niet goed is. Super vriendelijk...
Snelle oplossing en afhandeling als er iets niet goed is. Super vriendelijk je voelt je op je gemak.

Conny Lie-A-Lien-Bosch

Een heel goede ervaring zeer tevreden - snelle respons

Goede verkoper zeer bekwaam en behulpzaam en alles snel geregeld

MM. van de Ruit

Ik ben heel goed geholpen en prima service.

Alle mogelijkheden goed doorgesproken, rustig na kunnen denken over de opties van het betalen.
Ook in de keuze van de auto goed advies gekregen. Prima geholpen door de verkoper. Had al prima ervaringen in het
verleden.

Jan Kerkstra

Prettige ontvangst. Goede service.

Goede ervaring bij aankoop mokka X. Goede uitleg van alles

Frans van Laarhoven

Ik heb een hele goede ervaring met van mill ze nemen de tijd voor je en je word goed geholpen
en alles over de auto word goed uitgelegd

dat je goed word geholpen en ze nemen de tijd voor je

Op een hele prettige manier geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto.

Naast de zakelijke kant is de menselijke kant een sterk product. Degene die ons heeft geholpen heeft dat op een hele natuurlijke en prettige manier gedaan

W. Brandt

Wij werden heel fijn geholpen. Iedere keer als wij vragen hadden werden deze goed geantwoord. De auto was zelfs eerder binnen dan gepland. Bij aflevering stond de auto ïngepakt in de showroom. Super... Wij werden heel fijn geholpen. Iedere keer als wij vragen hadden werden deze goed geantwoord. De auto was zelfs eerder binnen dan gepland. Bij aflevering stond de auto ïngepakt in de showroom. Super verrassing. Als dank voor afleveren auto ontvingen wij nog een mooi bonsai boompje.

Goede en duidelijke info omtrent verschillende auto's.

Wij zijn goed geholpen met de aanschaf van onze bijna nieuwe Opel Astra. Door het relatief kleine verschil in aanschafprijs tussen een 3 jaar oude en de net 1 jaar oude met veel minder gereden... Wij zijn goed geholpen met de aanschaf van onze bijna nieuwe Opel Astra. Door het relatief kleine verschil in aanschafprijs tussen een 3 jaar oude en de net 1 jaar oude met veel minder gereden kilometers kunnen wij er weer veilig op weg met een mooie auto van het nieuwste model!

Stef Helling

Een paar weken geleden een auto gekocht bij Van Mill

Goede service bij de aankoop van de auto.