Snelheid levering auto
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

hr van voskuijlen

Uitstekende ervaring

zeer prettig geholpen door corne zeer duidelijke uitleg en antwoorden op onze vragen

Dick

Nieuwe auto gekocht, verkoopadviseur ( Wesley Blanker) zeer klantvriendelijk , prettig geholpen, nam de tijd en gaf goede informatie, etc
Echter na aflevering van de nieuwe auto, jammer...
Echter na aflevering van de nieuwe auto, jammer genoeg pas na enkele weken, geconstateerd dat de auto niet schade vrij is afgeleverd. Aangeven, besproken en reactie: komt hier op neer eigen schuld dikke bult terwijl mi de schade bij het bedrijf bekend moet zijn

Reactie van de directie:
Allereerst dank voor uw brief van jongstleden 1 juni 2018 waarin u te kennen geeft dat u tot dusver tevreden bent over uw nieuwe auto, de Opel Crossland X.

Echter schrijft u ook aan ons dat u, ruim drie weken na aflevering, een schade heeft geconstateerd aan de dorpel van uw Crossland X.
U heeft hier ondertussen meerdere malen contact over gehad met mijn collega Wesley Blanker.
Na uitvoerig overleg spijt het ons u te moeten melden dat wij, gezien de termijn tussen aflevering en constatering, in deze de dorpel niet kosteloos kunnen repareren.
Uiteraard willen wij meedenken in een scherp aanbod om dit, voor uw kosten, alsnog netjes te herstellen.

Hopende op uw begrip in deze situatie verblijven wij.

Hoogachtend,

3316BE Dordrecht

T. +31 6 53 19 51 53
E. r.kennedie@vanmill.nl
www.vanmill.nl

Verkoopadviseur: klantvriendelijk en service gericht

G.L. Timmermans

In eerste instantie een wat afstandelijke houding: de verkoper trachtte mij over te halen om naar Gorinchem te gaan voor een proefrit. De contacten met de Dordtse vestiging hebben dat volledig ten... In eerste instantie een wat afstandelijke houding: de verkoper trachtte mij over te halen om naar Gorinchem te gaan voor een proefrit. De contacten met de Dordtse vestiging hebben dat volledig ten goede gekeerd.

Men is mij redeliauto.jk tegemoet gekomen bij het onderhandelen over de inruilprijs van mijn vorige

I Krouwel

Uitstekende service bij de aankoop van mijn auto Opel Karl. Zeer klantvriendelijk geholpen door Corne Klein.
Top verkoper!

Zeer tevreden uitstekend geholpen.

Dhr. J. van 't Hoff

Goed tot zeer goed. Prettig geholpen.

Er valt te onderhandelen.

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop de aankoop van onze nieuwe Opel Astra door de heer Mehrali Coban in de vestiging Gorinchem heeft plaats gevonden.

Prettige verkoper, deskundig en zakelijk en zeer klantgericht

Goed, klantvriendelijk

Heldere afspraken, duidelijke informatie over opties en mogelijkheden

R.T.Lantinga

Goed al meerdere auto's bij Niels gekocht

Persoonlijk contact

J.Bongaards

We zijn erg goed geholpen door uw verkoper Wesley Blanker. Er was ruim de tijd om vragen te stellen en om zaken uitgelegd te krijgen.

Onze kennismaking met uw bedrijf was erg positief.Alles goed geregeld en een goede service.

Fam Verweij

De afdeling verkoop van van Mill doet ongetwijfeld goede zaken en zal ook bij veel mensen een positief gevoel geven.

Onze ervaring als het gaat om service is eentje van het soort "wij...

Onze ervaring als het gaat om service is eentje van het soort "wij maken geen foutjes" of "bedankt voor uw feedback en daarna ervaren we nog 4 keer hetzelfde punt. Mijn vrouw werd gewoonweg uitgelachen door van Mill toen ze met een mechanische klacht kwam.

Ik was getuige van een toevallige andere klant die gewoonweg gediscrimineerd werd. Ook dat heb ik bij hen gemeld, veel verder dan een "tja, dat is vervelend" kwam het niet. Ik wilde meer details geven zodat ze het konden noteren en met desbetreffende persoon konden opnemen. Was niet nodig.

Van Mill Gorinchem, verschuil je aub niet altijd achter de in mijn ogen ongemeende vriendelijkheid. Doe wat je toezegt en erken als er desondanks foutjes worden gemaakt. Een auto is niet een brood.....hier zit veel geld in van mensen.

Rest mij te zeggen dat ik het bijzonder irritant vind als jullie ieder keer aangeven dat ik bij een eventuele enquête een 10 zou moeten geven. Uiteraard maak ik dit zelf uit....en zoiets moet je verdienen......ik denk dat je als ondernemer uiteindelijk met alle feedback iets kunt...ook in dit geval negatieve.

Verkoop geen commentaar