Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Na wat problemen met mijn auto een gepeperde werkplaatsrekening. Na het tonen van wat ongenoegen is het uiteindelijk toch nog netjes opgelost.

Een mooie nieuwe auto gekocht. Prima geholpen door Wesley en een goede inrui gehad.

Er wordt heel goed geluisterd en geadviseerd. Zij denken goed met je mee.

Gielen

Wij kwamen met pech te staan in Dordrecht toen naar auto mill gegaan prima geholpen auto is daar gemaakt ze denken echt met je mee prima service vriendelijk personeel niks dan lof top nogmaals... Wij kwamen met pech te staan in Dordrecht toen naar auto mill gegaan prima geholpen auto is daar gemaakt ze denken echt met je mee prima service vriendelijk personeel niks dan lof top nogmaals bedankt John Gielen heerlen

ger bockkom

Goed geholpen mooi prijs voor me oude auto terug gehad en mooi gekocht

ja er werd goed geluisterd wat ik ook vroeg

Bram

Waar moet ik beginnen, dit is bij een enorme afstand het slechtste autobedrijf waarmee ik te maken heb gehad. In mijn zoektocht naar winterbanden heeft het meerdere weken geduurd voordat ik een... Waar moet ik beginnen, dit is bij een enorme afstand het slechtste autobedrijf waarmee ik te maken heb gehad. In mijn zoektocht naar winterbanden heeft het meerdere weken geduurd voordat ik een offerte toegestuurd kreeg. Toen ik akkoord ging met deze offerte via email was er complete radiostilte, ik heb toen een week later zelf gebeld om toch een afspraak voor mijn winterbanden te maken. Toen ik op het betreffende tijdstip bij het bedrijf aankwam bleken de banden niet op voorraad. Echt ongekend, zeker gezien de gebrekkige/niet tijdige communicatie naar de klant.

Ik heb ze tijdens mijn zoektocht naar winterbanden niet kunnen ontdekken.

Ron Greten

Mijn vader kwam als klant bij de vader van Joop. Nooit problemen, altijd prima alles verzorgd. Dus gingen mijn broers en ik automatisch ook hierin. Na de overname van het bedrijf door Joop die er al... Mijn vader kwam als klant bij de vader van Joop. Nooit problemen, altijd prima alles verzorgd. Dus gingen mijn broers en ik automatisch ook hierin. Na de overname van het bedrijf door Joop die er al jaren werkte, was de service hetzelfde. Deze bleef uitstekend. En dus gaan mijn kinderen ook naar Joop, zodat ik en zij zeker weten dat ze vertrouwd en veilig de weg op kunnen. En wordt er dus nooit een fout gemaakt ? Ongetwijfeld wel. Maar de manier van oplossen hiervan verstrekt het vertrouwen zelfs nog meer. Ik hoop dat we nog jaren gebruik kunnen maken van zijn garage.

De afgeleverde auto's zijn in prima staat. Alle kleine mankementen zijn vooraf verholpen. Het lijkt alsof je gewoon een nieuwe auto afgeleverd krijgt.

Klantvriendelijk en hele goede service

E.C. Versteeg

Hoewel wij onaangekondigd de showroom binnenliepen en de verkoopadviseur ( Hr. Klein ) al afspraken had staan, werden wij netjes te woord gestaan. De inruilwaarde van mijn auto viel niet tegen, de... Hoewel wij onaangekondigd de showroom binnenliepen en de verkoopadviseur ( Hr. Klein ) al afspraken had staan, werden wij netjes te woord gestaan. De inruilwaarde van mijn auto viel niet tegen, de aangeboden Opel Astra sportstourer uit 2016 was zeer scherp geprijsd en voorzien van de nodige opties. De beslissing voor de aankoop was dan ook snel genomen.

Vriendelijke klantbenadering, ontspannen sfeer.

Olivier

Ik heb een nette auto voor een nette prijs gekocht bij Van Mill in Gorinchem. Ik kijk dan met tevredenheid terug op het aankoopproces. Daarbij speelt ook de prettige stijl van de betreffende... Ik heb een nette auto voor een nette prijs gekocht bij Van Mill in Gorinchem. Ik kijk dan met tevredenheid terug op het aankoopproces. Daarbij speelt ook de prettige stijl van de betreffende verkoper een rol. Zakelijk en professioneel, maar ook vriendelijk.

De video van het gereedmaken van de auto voor aflevering heeft mij in positieve zin verrast.

Henk Kroon

Alleen maar positieve ervaringen, niets dan lof

Doen wat er afgesproken is en meer