Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Chris Vonk

Wij zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe Opel Corsa die op 26 mei 2017 is afgeleverd. Hij rijd geweldig en we zijn er de maand er na direct mee op vakantie naar Italië gegaan. Het is eigenlijk... Wij zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe Opel Corsa die op 26 mei 2017 is afgeleverd. Hij rijd geweldig en we zijn er de maand er na direct mee op vakantie naar Italië gegaan. Het is eigenlijk van A tot Z prima verlopen met de aankoop en de aflevering. Vanaf het eerste mailcontact tot en met de aflevering. Ik heb alleen maar positieve ervaringen en herinneringen.

Het persoonlijke contact met Corné Klein die ons vanaf het eerste contact tot en met de aflevering op een plezierige en sympathieke wijze heeft geadviseerd.

anoniem / verkoper Corné Klein

Zeer goed.

Geen opdringerige verkopers en eerlijke informatie.

Johan

Na twee prettige gesprekken een Zafira Tourer gekocht die ik op internet had gezien.
Uitnodiging op proefrit werd snel beantwoord en afgesproken.

Open benadering tijdens eerste gesprek en goed meedenken van de verkoper.
Goede uitleg bij de aflevering en beschikbaarheid bij vragen.

Bram

Afgelopen maandag heb ik mijn nieuwe auto opgehaald en ik heb mijn ervaring met van Mill as zeer prettig ervaren. Een deskundige verkoper die goed met je meedenkt.

Het meedenken van de verkoper met mijn wensen.

Occassion gekocht die we via het internet hadden gezien. Fijne aankoopbegeleiding. Verkoper was bereikbaar voor vragen. Reageerde vrij snel op de e-mails. Aflevering ook prima.

Persoonlijke aandacht buiten de verkoop om.

Dit was voor ons de allereerste ervaring met Autobedrijf Van Mill in Gorinchem.
Een ervaring die voor ons uitstekend bevallen is.
De hartelijke ontvangst, deskundigheid en vooral het...
Dit was voor ons de allereerste ervaring met Autobedrijf Van Mill in Gorinchem.
Een ervaring die voor ons uitstekend bevallen is.
De hartelijke ontvangst, deskundigheid en vooral het geven van vertrouwen door Corné Klein gaf voor ons de doorslag
tot aankoop van een Opel Astra van 1 jaar oud.
Deze Astra werd als nieuw afgeleverd.

Duidelijke uitleg, zeer prettige en perfecte aflevering.

J.C. de Kovel

Ik heb nu in totaal al 4 nieuwe auto's gekocht bij van Mill. Elke keer voelde ik mij als klant gewaardeerd. Ik kreeg steeds een goede en eerlijke deal en de auto's waren stuk voor stuk van... Ik heb nu in totaal al 4 nieuwe auto's gekocht bij van Mill. Elke keer voelde ik mij als klant gewaardeerd. Ik kreeg steeds een goede en eerlijke deal en de auto's waren stuk voor stuk van uitstekende kwaliteit. Een enkele keer een probleempje gehad maar ook dat werd zelfs buiten de garantie zeer netjes opgelost.

Zeer deskundig en betrouwbaar. Nemen uitvoerig de tijd voor je. Bij vragen krijg je snel een antwoord. Gaan echt voor kwaliteit. Denken met je mee.

Johan Konings

Onlangs was ik me een beetje aan het oriënteren voor de aankoop van een nieuwe auto aanvankelijk keek ik voor een nieuwe Ford Fiesta omdat we die ongeveer ruim 4 jaar naar tevredenheid hebben... Onlangs was ik me een beetje aan het oriënteren voor de aankoop van een nieuwe auto aanvankelijk keek ik voor een nieuwe Ford Fiesta omdat we die ongeveer ruim 4 jaar naar tevredenheid hebben gereden Op de website van Autotrack zag ik bij van Mill een aantal aangeboden Opel Astra’s in verschillende uitvoeringen. Nu heb ik in het verleden ook een aantal Opels gereden waarvan als laatste een Opel Insignia, dus waarom niet? Na op de website van van Mill nog eens verder te hebben gekeken naar de voorraad nieuwe auto’s was ik nogal gecharmeerd van de Astra Tourer Business + 105 pk in de kleur Granite Grey een mooie uitvoering tegen een scherpe prijs. Omdat het op dat moment weekend was een mail gestuurd naar van Mill met de vraag of de auto nog beschikbaar was. Maandagochtend al werd ik gebeld door verkoper Corné Klein die mij wist te vertellen dat de auto in de showroom aanwezig was. Dus een afspraak afgemaakt voor later in die week om de auto te bekijken . Vervolgens van Corné een afspraakbevestiging ontvangen per e-mail samen met een videoboodschap waarin hij uitgebreid de auto laat zien vergezeld van de nodige informatie. Een aangename verrassing mag ik wel zeggen. Bij mijn afgesproken bezoek aan de showroom echter bleek dat net voor mijn aankomst in de showroom de business uitvoering die mijn belangstelling had verkocht was . Er waren nog gelijke uitvoeringen op voorraad maar niet in de gewenste kleur. Daarom met Corné naar de voorraad gekeken met name naar de Opel Astra Sports Tourer Innovation 105 pk in de gewenste kleur Granite Grey. Het gesprek vond plaats in een aangename ongedwongen sfeer met aandacht voor mij als klant, met alle tijd en een aanwezige ruime kennis van de auto bij Corné. Vervolgens afgesproken om zaterdags samen met mijn vrouw een proefrit te maken in een Opel Astra die dan ook netjes klaar stond op de afgesproken tijd. Na ontvangst met koffie en alweer alle tijd hebbende hebben we na de proefrit nogmaals de auto doorgesproken en besloten tot aankoop van de Astra Sports Tourer over te gaan. Precies volgens afspraak is de auto anderhalve week later geleverd. Mooi afgedekt door een beschermhoes die we zelf mochten verwijderen om de auto te onthullen. De auto is werkelijk perfect afgeleverd, helemaal niets op aan te merken. Na een gedegen uitleg en ontvangst van alle toebehoren zijn wij met de auto vertrokken naar onze woonplaats Roosendaal. Wij kunnen alleen maar erg tevreden zijn met hoe de aankoop van onze auto verlopen is en daarom hierbij alle complimenten aan verkoper Corné Klein en Autobedrijf van Mill.

De oriënterende gesprekken hebben plaatsgevonden in een aangename en ongedwongen sfeer , mijn vrouw en ikzelf hebben belangstelling voor ons als klant en onze wensen ervaren. Wij zijn uitermate goed... De oriënterende gesprekken hebben plaatsgevonden in een aangename en ongedwongen sfeer , mijn vrouw en ikzelf hebben belangstelling voor ons als klant en onze wensen ervaren. Wij zijn uitermate goed voorgelicht over de auto en de aanwezige optie's erop wij hebben totaal geen druk gevoeld om de auto aan te schaffen. De gastvrijheid, kennis en enthousiasme van Corné Klein hebben bij ons de doorslag gegeven om de auto te kopen.

Top

De persoonlijke benadering

E.H.Swart

Naar aanleiding van een aanbieding van voorraadmodellen zijn we bij Van Mill in Gorichem binnengestapt voor een nieuwe Opel Mokka X. Wij werden door de verkoper Corné Klein zeer vriendelijk... Naar aanleiding van een aanbieding van voorraadmodellen zijn we bij Van Mill in Gorichem binnengestapt voor een nieuwe Opel Mokka X. Wij werden door de verkoper Corné Klein zeer vriendelijk ontvangen. We kregen een goede inruilprijs voor onze Opel Astra en kochten een Opel Mokka X. Tot onze verbazing kregen van Corné een filmpje toegestuurd waarin hij ons de gekochte auto toonde. Circa een week voor de levering was ik toevallig in de buurt en wilde graag (onze auto) even zien.
Ik kreeg alle medewerking en Korné opende zelfs de deuren van de auto in de showroom . Bij aflevering stond de auto verpakt als een groot cadeau onder een hoes, die we zelf mochten onthullen, hij maakte van de aflevering één groot feest.
We hebben in het verleden diverse nieuwe auto's gekocht maar we hebben zoiets nog nooit meegemaakt. Ga alstublieft zo door.Super

De interesse van de verkoper Corné Klein ook na de verkoop, zelfs vandaag kregen we nog een orchidee toegestuurd. Ik beveel een ieder deze dealer aan.