Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Slechte sevice.

Ik heb een bedrijfswagen, lease. Blijkbaar ben je dan minder belangrijk als een ander.
Elke keer is er wel wat.

De eerste keer bandenwisselen zou 1,5...
Slechte sevice.

Elke keer is er wel wat.

De eerste keer bandenwisselen zou 1,5 uur duren. Resultaat was dat ik 3 uur heb zitten wachten. Dit terwijl ik gewoon een afspraak had gemaakt.

De tweede keer is de voorruit van mijn auto vervangen, omdat er een dakpan doorheen gevallen was. Dan moet je zelf telkens bellen hoe ver ze zijn met je auto. Vervolgens haal ik em op en ligt er overal nog glas, zelfs op de bestuurdersstoel. Bizar. Nadat ik direct gevraagd had of dat nog even opgeruimd kon worden werd ik aangekeken alsof ik een zeurpiet was.

De derde keer maak ik een afspraak voor een beurt. De auto zou worden opgehaald bij mij op het werk. Eind van de dag, u raad het al, staat mijn auto daar nog onaangeroerd. Na een telefoontje bleek dat ze het vergeten waren en dat er nergens stond dat hij opgehaald moest worden. Dit terwijl ik het overduidelijk gemeld heb en de receptioniste er nog een notitie van gemaakt heeft. Maar nee, ik had het niet gevraagd natuurlijk. Vervolgens kan de eerstvolgende afspraak alleen gemaakt worden op een dag dat het voor mij niet handig is. Er wordt dan geen enkele moeite gedaan om het netjes op te lossen.

Kortom, ik baal van de slechte communicatie van de balie met de klant. En blijkbaar is de communicatie onderling ook slecht, waardoor dit soort rare fouten ontstaan..

F van Santen

Dit is de 2e auto die we hier hebben gekocht

Klant vriendelijk

Fam drenth

Dit is de 2e auto die we hier hebben gekocht en het is gewoon helemaal top ze doen erg hun best om je zo goed mogelijk te helpen ons zien ze hier vaker terug

Ze geven goede informatie en het is gewoon een gezellig en goed bedrijf !

Het is een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Geweldig geholpen in zowel het voor traject tot aanschaf als de nazorg.

Vakkundigheid verkopers. Zeer tevreden met name Hans Verwij.

W. van Weelie

Fijn bedrijf, prima verkoper die meedacht! Prima! Heb er voor de tweede maal een nieuwe auto gekocht.

Denken mee en dringen niet op en aan!

Met name mijn ervaring met de zeer deskundige verkoper, de heer Coban, was zeer prettig. Het eerste contact met de servicewerkplaats was teleurstellend. Inmiddels wordt er gewerkt aan een betere... Met name mijn ervaring met de zeer deskundige verkoper, de heer Coban, was zeer prettig. Het eerste contact met de servicewerkplaats was teleurstellend. Inmiddels wordt er gewerkt aan een betere werkwijze/oplossing. Het tweede contact was daardoor aanmerkelijk beter.

De deskundigheid van de verkoper

Zeer vriendelijke en prettig verkoop gesprek gehad. Prima service.

Zeer vriendelijke en prettig verkoop gesprek gehad. Prima service.

C van Eck

Fijn bedrijf

Rustig en geduld en gezellig zaken doen

Zandkuijl

Voor de tweede keer weer op een zeer prettige manier geholpen.
De auto die we zochten werd binnen een zeer korte tijd gevonden dankzij Mehrali Coban.
Ook vanwege de afwikkeling was...
Voor de tweede keer weer op een zeer prettige manier geholpen.
Ook vanwege de afwikkeling was het weer zeer prettig om zaken te doen met van Mill.

Snelheid Klantvriendelijkheid Kennis