Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Aw Smit

Vriendelijk geholpen op een drukke zaterdag binnen gelopen te zijn waar alle verkopers bezig waren en de verdere dag vol afspraken te zitten snel contact met ons op genomen om een afspraak te... Vriendelijk geholpen op een drukke zaterdag binnen gelopen te zijn waar alle verkopers bezig waren en de verdere dag vol afspraken te zitten snel contact met ons op genomen om een afspraak te maken waar alle tijd was en alle mogelijk heden besproken konden worden om een goede keuze te maken.

Zeer klant vriendelijk.

John de ruijter

Wij wisten al wat we zochten. De geleverede opel vivaro bevalt ons dan ook erg goed. Bij opleveren bleek dat het een en ander niet goed was maar werd zonder moeilijk te doen snel en goed verholpen.

Als er iets gedaan is aan het voertuig en niet goed gedaan is naar mijn inzien. (Wel om iets redelijks uiteraard ) word je ZEER serieus genomen.

Victor Tonkes

Wij, mijn vrouw en ik, zijn bij Van Mill zeer correct en professioneel ontvangen en behandeld.
Mochten eerst vrijblijvend rondneuzen in de showroom en aansluitend een inleidend gesprek gehad met Rick Kennedy.
Alles heel positief en de deal voor de Opel KARL Edition was daarom snel gesloten.

Met de verkoopadviseur konden wij in redelijkheid goed onderhandelen.

Anita

2 e Auto gekocht wederom goed geholpen door een verkoper met verstand van zaken blij met onze nieuwe mokka

Zeer klantvriendelijk en Verstand van zaken We zijn tevreden met onze nieuwe opel mokka

Ben Brabers

Zeer goede ervaring. Klantvriendelijk en zeer goed mee te onderhandelen over bijv. De inruilwaarde voor je auto. Ook nadat de verkoop gesloten is blijven ze contact houden.

Vriendelijke en behulpzame verkoper. Goede inruilwaarden voor auto. Doen wat ze zeggen. Goede nazorg na aflevering van de auto. Je hebt niet het gevoel van auto is verkocht en klaar. Nemen contact... Vriendelijke en behulpzame verkoper. Goede inruilwaarden voor auto. Doen wat ze zeggen. Goede nazorg na aflevering van de auto. Je hebt niet het gevoel van auto is verkocht en klaar. Nemen contact met je op om te vragen of alles nog naar wens is.

woerlee

Dwingende verkoper, hij wil zeker weten dat je een nieuwe auto wil kopen.
Net of je je op een zaterdag verveelt en alle showrooms afgaat om een goede prijs af te spreken.
Geen indruk...
Dwingende verkoper, hij wil zeker weten dat je een nieuwe auto wil kopen.
Geen indruk gehad dat deze jonge man een auto wilde verkopen en daar maar enige moeite voor wilde doen, iets te drinken aanbieden was ook al te veel moeite. Binnen 10 minuten weer buiten. Erg onpersoonlijk.

Jaap van Gemert

Bijzonder goed

klant vriendelijk

Buijs

Uitstekend

Uitstekend en klantvriendelijk

L de Beer

Uitstekend super geholpen en netjes

ja