Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Aad van den Ende

Goede uitstraling showroom , zeer klant vriendelijk , goede onderhandelingspositie , snelle terugkoppeling ( feedback ) .

Houden zich aan de afspraak , zeer klantvriendelijk , prettig onderhandelen met verkoopadviseur , snelle en goede aflevering,

B

Heel goed

Zeer goede inruil

Ben

Niet alleen een goede deal kunnen sluiten, maar ook uitstekend en kundig geholpen door Mehrali.
Wij zijn ontzettend blij met onze stoere Mokka welke perfect is afgeleverd.

Kundig advies en men neemt er echt de tijd voor je.

Pnj plaagdierpreventie

Zeer goed bedrijf.
Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en keurig afgeleverd

M van Ooijen

In 1 woord geweldig! Geen negatief puntje. Op de site zag ik een mooie Corsa, in het echt was deze Corsa nog geweldiger dan op de site. Corne is een top verkoper! Goede service en verteld alles... In 1 woord geweldig! Geen negatief puntje. Op de site zag ik een mooie Corsa, in het echt was deze Corsa nog geweldiger dan op de site. Corne is een top verkoper! Goede service en verteld alles duidelijk. Hij snapt precies was je zoekt en bedoelt, de communicatie loopt hierdoor een stuk makkelijker. De deal was super!

Beloftes komen ze na!

H. Sarigul

Heel goed, niets op aan te merken.

Hele vriendelijke personeel en snelle terugkoppeling.

Hanneke Admiraal

Ik ben super geholpen bij van Mill. Der werd tijd voor mij genomen dat zie je niet vaak meer!

De tijd die ze voor je nemen!

Clemens van der Klaauw

Op een prettige en correcte manier geholpen door Hans Verweij en wegwijs gemaakt in onze nieuwe Opel Mokka

Luisteren en correct