Snelheid levering auto
Houding verkoopadviseur

J van der Ben

Bijzonder goed

C.Broos

Onze ervaring is :we voelen ons zeer relext met dit bedrijf.

corecte behandeling en goede service

Prettige en professionele benadering, zowel telefonisch als persoonlijk, door receptie en verkopers. Dit geeft vertrouwen in het bedrijf.

A de Klerk

In alle opzichten een fantastisch bedrijf of het om de verkoop gaat , of om de receptie of om de garage , in één woord ,FANTASTISCH, wat ook zo belangrijk is de vriendelijkheid van al het personeel... In alle opzichten een fantastisch bedrijf of het om de verkoop gaat , of om de receptie of om de garage , in één woord ,FANTASTISCH, wat ook zo belangrijk is de vriendelijkheid van al het personeel , dan kom je weer graag terug.

Ja , drie jaar geleden kwam ik vragen wat op dat moment mijn Zaphira waard was , ik zag de nieuwe OPEL- Mokka , die net in de showroom stond , de verkoper zei het duurt een half jaar , maar ik zal... Ja , drie jaar geleden kwam ik vragen wat op dat moment mijn Zaphira waard was , ik zag de nieuwe OPEL- Mokka , die net in de showroom stond , de verkoper zei het duurt een half jaar , maar ik zal eens in de computer kijken of er iets binnen komt
en jawel over drie weken kwam er een binnen en die was toevallig nog vrij, dat is nog eens een vlotte verkoper.

W de jong

Geen klachten zijn altijd klant vriendelijk en nemen de tijd voor je

Goede service staan je altijd goed te woord

Wij hebben het als zeer prettig ervaren
Goede infomatie vriendelijk

De vriendelijk heid
En ze nemen de tijd voor je
Al bij al zijn wij zeer tevreden

Kouros

Professioneel en duidelijk advies

Snelle reactie, duidelijk advies en professioneel.

J.A.Tilgenkamp

Uitstekend geholpen en een goede begeleiding .

uitstekend geholpen en een goede begeleiding.

Van Wijk

Voor het eerst een tweede hands auto gekocht. Hierbij kreeg ik goed advies van verkoper Corné en we konden gelijk een proefrit maken.

Goede ervaringen met dit bedrijf, zeer behulpzaam.

Sympathieke behulpzame verkopers, komen professioneel over.