Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Je wordt vriendelijk geholpen en kundig geadviseerd.

Snelheid en kennis

Ramon

Uitstekende dealer met vriendelijk personeel

Na meerdere keren met een rot gevoel bij een Opel dealer dichter bij mij in de buurt te zijn gegaan uiteindelijk toch weer terug naar Van Mill gegaan waar ik een paar jaar eerder een occasion had... Na meerdere keren met een rot gevoel bij een Opel dealer dichter bij mij in de buurt te zijn gegaan uiteindelijk toch weer terug naar Van Mill gegaan waar ik een paar jaar eerder een occasion had gekocht. Werd direct netjes begroet, herkent van de tijd dat ik nog klant was en uiteindelijk met een uitstekende deal, een goed gevoel EN een nieuwe Astra de deur weer uit elopen. Extra kudos richting Niels voor de uitstekende service!

bas rijnberk

Ben zeer tevreden met de opel karl .

Goed geholpen Door niels

Robin

Mooie Showroom en veel aanbod. Ik werd goed geholpen en rij nu met veel plezier Insignia

Perfect geholpen door Corné Klein

Wij zijn zeer tevreden

NVT

P.W. Korpel

Zeer goede ervaring als nieuwe klant

Ik heb op een zeer klantvriendelijk manier geholpen.
Hele snelle levering van de nieuwe Opel Corsa en een goede uitleg bij aflevering.

Frans Thomas

Prima service

Prima service

Blijde opel rijder

We zijn erg tevreden over van Mill

Er werd al na een week even geïnformeerd of er nog vragen waren, want als je , je auto krijgt waar van alles op en aanzit heb je even de tijd nodig om alles goed uit te zoeken en al rijdende verder... Er werd al na een week even geïnformeerd of er nog vragen waren, want als je , je auto krijgt waar van alles op en aanzit heb je even de tijd nodig om alles goed uit te zoeken en al rijdende verder wijs te worden. Dan is het wel prettig dat ze na een week informeren of ze je nog ergens mee van dienst kunnen zijn

C.Dubbelt / R.van Velzen

Ik ben via internet bij van Mill in Gorinchem terecht gekomen voor Opel Adam Slam kon rustig in showroom rondkijken
zonder dat verkoper direct bij je is en kon auto rustig bekijken. werd na...
zonder dat verkoper direct bij je is en kon auto rustig bekijken. werd na enige tijd aangesproken door verkopen de heer Mehrali Coban Vriendelijke kerel met verstand van zaken. Ik had namelijk moeilijke inruil auto van 3 maanden oud zijn er echter snel uitgekomen ben veel geld verloren in 3 maanden maar daar kan van Mill niets aan doen heb naar mijn idee beslist eerlijke prijs gehad . Auto werd al binnen 4 dagen afgeleverd in perfecte staat uitleg over garantie en service was prima totalen afhandeling was buitengewoon. Hadden klein probleem met kentekenplaten maar dat werd op zaterdag direct opgelost dus service ook in orde. Wij zijn best ervaren auto kopers en zullen zeker bij van Mill terug komen.
C.Dubbelt / R.van Velzen

Snelheid afhandeling. klantvriendelijkheid