Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Harriette Kampman

Ik ben geholpen door Niels de Waard en ben zeer tevreden over de manier waarop hij mij heeft geholpen, Niels is een hartelijke verkoper met veel kennis van zaken. Niels heeft in de orienterende fase... Ik ben geholpen door Niels de Waard en ben zeer tevreden over de manier waarop hij mij heeft geholpen, Niels is een hartelijke verkoper met veel kennis van zaken. Niels heeft in de orienterende fase van mijn aankoop een eerlijk en helder verhaal geschetst over de opel karl. Verder nam hij echt de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en ik heb met veel vertrouwen een betrouwbare auto bij hem aangeschaft. Ook bij de aanschaf was hij zeer duidelijk en heeft hij de gehele administratie keurig afgewerkt en verliep alles zeer soepel bij de aflevering van de auto. Ik ben zeer tevreden over hoe ik bij Van Mill ben geholpen en de service krijgt van mij een pluim.

Niels de Waard is een gedreven en betrouwbare verkoper.
Showroom ziet er keurig uit.
Personeel staat klaar met raad en daad
Leuke attentie na aanschaf van de auto

Goed.

j.m. van der wel

Plezierig, behulpzaam

Peter Havermans

Bijzonder goed geholpen. Heel accuraat eb beleefd. We zijn erg blij met de nieuwe auto.

Persoonlijke aandacht, uitleg en de kwaliteit van de auto. Geweldig.

J. Koetsenruijter

Mijn ervaring tot nu toe is dat zij snel en adequaat reageren op vragen. Klachten heb ik niet, de auto bevalt meer dan prima.

De aandacht voor de klant

weijers service bedrijf bv

Met name locatie Dordrecht uitstekend, als andere locatie auto,s levert zou Dordrecht dit beter moeten controleren

m klomp

Wij werden zeer goed geinformeerd over de opel karl door de heer kennedie hij gaf ons gelijk een vertrouwd gevoel dus was er goede reden om er een aan te schaffen.

zeergoede inzet om de auto snel te leveren

Ardon Administratie

Mooie showroom