Snelheid levering auto

Peter de Haan

Super

Zeer klantvriendelijk

Agnes van der Meer

Bij mijn beoordeling vergat ik te vermelden dat Hans Verweij een prettige verkoper is, die niet opdringt en geduld heeft bij een klant aan wie hij soms 2x iets moet uitleggen!!

Eugene van den Ham

Vriendelijk, behulpzaam en vak kundig geholpen door Rowin de Beer.

Rowin de Beer gaf ongevraagd de juiste informatie. Was niet opdringend en had geduld.

Agnes van der Meer

Net als bij mijn vorige Opel Corsa, wederom een prettige ervaring, correct, zakelijk, duidelijke financiële uitleg bij inruil van auto. Dezelfde week nog verrast met een orchidee in hoge glazen... Net als bij mijn vorige Opel Corsa, wederom een prettige ervaring, correct, zakelijk, duidelijke financiële uitleg bij inruil van auto. Dezelfde week nog verrast met een orchidee in hoge glazen vaas, die thuis gebracht werd!
Van Mill blijft een aanrader!!!

Kort maar krachting van beide kanten!

KadoAtelier Ecru

Aankoop Opel Zafira

In tegenstelling tot vele autoverkopers bij van Mill zeer prettig geholpen door Corne Klein,
van de kennismaking, de proefritten (1 ter beoordeling onze eerste Opel, 1 ter goedkeuring aankoop) , de onderhandelingen tot de aflevering van de auto. Zo doen wij graag zaken.

H T J Verhoeven

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door Hans Verweij.
Ben tot nu toe zeer tevreden over de gekochte Opel Astra.

Er zijn geen opdringerige verkopers en voor de kinderen word ook goed gezorgd

Wij , mijn vrouw en ondergetekende rijden al ongeveer 20 jaar Opel . De laatste jaren via van Mill. Over de werkplaats en de verkoop hebben wij geen negatieve opmerkingen . De werkplaats komt... Wij , mijn vrouw en ondergetekende rijden al ongeveer 20 jaar Opel . De laatste jaren via van Mill. Over de werkplaats en de verkoop hebben wij geen negatieve opmerkingen . De werkplaats komt zijn afspraken goed na en de verkoopadviseur geeft goede informatie. Ik hoop voor de komende jaren nog op een goede samenwerking.

De service was uitstekend.

De medewerking die ik na de koop kreeg om de kleur van de lak te veranderen.

André B

Na een poosje zoeken naar een Opel Mokka bij van Mill in Dordrecht terecht gekomen.
Het viel ons direct op dat er geen zwerm verkopers op je af stormt. Dat geeft een rustig en fijn gevoel. Op onze vragen direct een zinnig antwoord gekregen. Uiteindelijk de Mokka aangeschaft. We hebben er een prettig gevoel aan overgehouden en een prachtige auto. Bij van Mill komen de mensen de afspraken na en geven ze de klant vertrouwen. Een fijn adres om een auto uit te zoeken. Voor herhaling vatbaar.
vakkundig personeel.

Een week later nog een prachtig bloemstuk mogen ontvangen. men heeft hier nog de klant in het vizier. Zeer gewaardeerd.

Vakkundig personeel.
Prachtige showroom
Goede locatie en bereikbaarheid

J.A. de Vlieger

Zeer netjes geholpen door MehraliCoban Goede uitleg en nam rustig de tijd voor ons

Dat je de rust en de ruimte krijgt om een auto te kopen. Geen opdrinnerig gedrag en daar gaat het om!!!