Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Er werd zeer goed meegedacht met klant. Keuzevrijheid was groot. Diverse proefritten kunnen maken.

Prijs-kwaliteit
Geduld
Uitleg

Richard Parent

Goede duidelijke service. Afspraken worden goed opgevolgd.

Goede communicatie van de verkoper van Van Mill de heer Mehrali Coban ook de aftersales is erg goed en betrokken.
Zou zeker nog een andere auto bij Van Mill kopen.

r.bodenstaff

Heelgoed

omdat dit de eerste keer dat ik een nieuwe auto koop is voor me belangrijk de informatie goed en duidelijk uit te leggen.
Dat heeft Hans Verweij uitstekend gedaan.Mijn complimenten daarvoor.

Laura de Groot

Afgelopen weekend ben ik bij Opel dealer van Mill geweest, hier ben ik uitstekend geholpen door medewerker Corne Klein. Totaal niet opdringerig en ik kreeg een duidelijke uitleg over de inruil van... Afgelopen weekend ben ik bij Opel dealer van Mill geweest, hier ben ik uitstekend geholpen door medewerker Corne Klein. Totaal niet opdringerig en ik kreeg een duidelijke uitleg over de inruil van mijn huidige auto. Ik heb bij van Mill ook mijn auto besteld, ik ben hiervoor ook bij andere Opel dealers wezen informeren en hier werd ik minder vriendelijk behandeld en hun hadden echt de standaard verkoop praatjes ( Je moet nu beslissen want anders is de aflevertijd een half jaar...) Al met al ben ik ontzettend tevreden met autobedrijf Van Mill.

Vriendelijke medewerkers ( bij mij van dit Corne Klein )
Duidelijke uitleg
Niet opdringerig
Nemen rustig de tijd.

We zijn uitstekend geholpen. In een prettige sfeer gaf verkoper Niels eerlijk antwoord op al onze vragen. We zijn zeer tevreden over de manier waarop hij ons benaderde.

Deze week ontvingen we nog een mooie orchidee waarvoor onze dank.
Deze week ontvingen we nog een mooie orchidee waarvoor onze dank.
We reageerden op een brief die we ontvingen van garage van Mill om naar een nieuwe auto te komen kijken. Uiteindelijk werd het een andere auto. We zijn zeer tevreden met onze nieuwe aankoop.

Dankzij het deskundige advies van verkoopadviseur Mehrali Coban hebben we in plaats van een Opel Astra een fantastische Opel Insignia kunnen aanschaffen!

meedenken met de klant , bij afwezigheid van betrokken verkoper wordt de draad feilloos opgepakt door collega.

Willem Batenburg Consultancy B.V.

Mijn ervaring met dit bedrijf is tot dusver uitstekend!

Hele sympathieke en goede verkoopadvisdeur.

Fam. van der Ben, Ouderkerk a/d IJssel

Een eerlijk bedrijf, Hans Verweij, Goede, Leuke verkoper,