Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

r.bodenstaff

Als klant wordt je met rust gelaten bij het bekijken van de auto's wat ik als prettig ervaren heb.

wordt heel goed geholpen en neem de tijd voor uitleg

H.Ploeger

Prettige eerste kennismaking en verder prima contact.

Meedenken over accessoires die Opel niet in het assortiment heeft

jac Thielen

Gisteren nog een leuke Attentie thuis gestuurd gekregen van Het Team van Van MILL in de vorm van een Orchidee in een vaas. Komt hier thuis prima van pas. Bedankt Gr. Jac en Anja Thielen van Agtmael... Gisteren nog een leuke Attentie thuis gestuurd gekregen van Het Team van Van MILL in de vorm van een Orchidee in een vaas. Komt hier thuis prima van pas. Bedankt Gr. Jac en Anja Thielen van Agtmael uit Roosendaal.

Denken met U mee

Voor het eerst bij deze dealer een nieuwe auto gekocht. Uitstekend bevallen. Netjes geholpen en na aflevering werd er later nog een leuk presentje thuis bezorgd!

E. de Leon - van der Vlugt

Zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. Pretige ervaring. Ook heel attent het presentje na de verkoop.

A.E. de Gier

Het is de 4 keer dat ik een Opel bij van Mill koop. Prima aflevering die ik dan ook waardeer met "goed"
Zeker de verkoper Niels de Waard krijgt een dikke voldoende.
Alleen de wegligging...
Zeker de verkoper Niels de Waard krijgt een dikke voldoende.
Alleen de wegligging van mijn nieuwe corsa 1.0 Turbo Start/Stop 6 versnellingen en het verbruik vallen zeer tegen.

Bij Van Mill Dordrecht denkt men mee met de klant.

De klant wordt er prima geholpen.

Jac Thielen

Krijgen van mij een dikke 10+ Gisteren nieuwe auto opgehaald, prima uitleg van de Heer Thomas Baatje die hier alle tijd voor nam. Gr.Fam Thielen van Agtmael uit Roosendaal

Nemen alle tijd voor hun klanten.

Wij zijn netjes en correct geholpen ook had de verkoper voldoende tijd en aandacht.

Matige houding verkoper

nee