Snelheid levering auto
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Aart Driel van

Beste mensen,

Het is de eerste keer dat ik een Opel bij van Mill koop. Derhalve moet ik mij beperken tot koop en aflevering die ik dan ook waardeer met "uitstekend"
Ik tracht dit...
Beste mensen,

Ik tracht dit toe te lichten;
Bij het betreden van de showroom wordt ik vriendelijk ontvangen door 1 van Uw verkoopadviseurs. Hij laat mij vrij om wat rond te lopen in de showroom, maar wel op een wijze dat ik mij niet verloren voel. Er is aandacht...en op het voor mij juiste moment spreekt Niels de Waard mij aan. Zijn houding is professioneel. Uiteraard staat de verkoop centraal.....maar het menselijke aspect krijgt voldoende aandacht, waardoor ik mijn "katerige gevoel" van mijn in de ochtend gehouden inruilgesprek bij mijn vaste Opeldealer snel kwijt raak.
Het is niet slechts de mooi ingerichte showroom die mij over de streep trok....maar de aandacht voor de klant.

Samenvattend......van begin verkoopgesprek tot en met de aflevering ben ik zeer tevreden en hoop dat deze trent zich doorzet!

Oja.....ik was toch wel blij verrast door de leuke attentie (mooi bloemstuk) die ik na enige dagen kreeg aangereikt. Nogmaals bedankt.

Zoals vermeld...de start is goed. Voor wat betreft de voortgang van het traject .....vraag het mij na de eerste grote beurt van m'n auto.

Verkoper zeer correct en betrouwbaar

nee

Sylvana Goudappel

Mijn ervaringen zijn erg positief, netjes en goed behandeld. Erg fijn dat ze meedenken met de klant

Enorm klant vriendelijk, goed behandeld.

M.W. Bek

Goede service en klantvriendelijkheid

Vertrouwd adres
Ik heb hier al meerdere auto's gekocht en ingeruild

T. Verkleij Reproconsult BV

Mooie showroom, keurige verkopers met kennis van zaken, niet te pusherig, nette aflevering

Verkoop denkt goed mee in oplossingen. Zijn doortastend

Richard van der Riet

Uitstekend geholpen, zeer tervreden, een aanrader!

Groot aanbod van occasions, scherp geprijsd ook. We zijn zeer goed geholpen en enorm tevreden en blij met de, voor ons, eerste Opel.

V. Holleman

Na enkele andere Opeldealers bezocht te hebben, terecht gekomen bij van Mill. veruit de prettigste ervaring, dus gebleven!

prettige sfeer en natuurlijk staat de Verkoop voorop, maar op een aangename manier

Nico de klerk

Wij zijn na een uitstekende ontvangst goed geholpen de dhr.Hans Verweij, we hadden al een Opel Corsa op het oog maar zijn "verkooppraatje" heeft mede gezorgd dat we uiteindelijk de knoop hebben... Wij zijn na een uitstekende ontvangst goed geholpen de dhr.Hans Verweij, we hadden al een Opel Corsa op het oog maar zijn "verkooppraatje" heeft mede gezorgd dat we uiteindelijk de knoop hebben doorgehakt.

Geen mooie praatjes maar gelijk deskundige en degelijke informatie.

A.H.Ruijter-Liesdek

Het is een fijn autobedrijf.