Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

M.P.M Moelker - Brouwer

Prima geholpen. Informatie bij aankoop soms niet helemaal duidelijk. Misschienomdat

Prima service. Informatie bij verkoop niet altijd duidelijk....

Prima service. Informatie bij verkoop niet altijd duidelijk. Misschien mijn onervarenheid bij het kopen van een nieuwe auto. Jargon van de verkoper? Aflevering zoals afgesproken. Prima. Ben heel blij met mijn Opel Mokka.

Afspraken nakomen
Klantvriendelijk

H kroon

Zo,n 40 jaar geleden voor het laatst een Opel gekocht (Opel manta gte)ook bij van Mill
nu weer terug en het voelt goed ,mede door de goede voorlichting van dhr:Coban
2 jaar terug een...
nu weer terug en het voelt goed ,mede door de goede voorlichting van dhr:Coban
2 jaar terug een Chevrolet gekocht ook bij van Mill
door goede service en hoge inruil hier gebleven (houden zo)

ze doen wat ze beloven

Yassine A

Een fantastische autobedrijf!! Niels de Waard ga zo door. Klasse!!

Ze luisteren heel goed naar de consument en denken mee in oplossingen.

Ries den Hartog

Mijn ervaring met van Mill Gorinchem is uitstekend! Vandaar dat we onze tweede nieuwe Opel Corsa hier gekocht hebben!

Behulpzaam, Klantvriendelijk, en het bedrijf is betrouwbaar. De verkoper heeft ons ontzettend goed voorgelicht en geholpen bij de aankoop.

Familie Stolk

We zijn vandaag keurig geholpen door Dhr. Klijn en hebben onze nieuwe Opel Astra Sports Tourer met grote vreugde in ontvangst mogen nemen. Gr. Fam. Stolk

Bij binnenkomst zijn we zeer vriendelijk en met open armen ontvangen. Bij aflevering werd er ruim de tijd genomen om de nieuwe auto door te nemen. Personeel is jong, ziet er netjes uit en is... Bij binnenkomst zijn we zeer vriendelijk en met open armen ontvangen. Bij aflevering werd er ruim de tijd genomen om de nieuwe auto door te nemen. Personeel is jong, ziet er netjes uit en is klantvriendelijk.

K. Koene Biesheuvel

Prima in orde

Goede verkoper! Prettig Verloop van de ononderhandelingen t/m de aflevering.

Aroen Bhagwanie

Corne heeft ons geholpen bij de aankoop van onze nieuwe Opel Corsa. Hij was heel behulpzaam en correct.

Klantvriendelijk, betrouwbaar. Geeft goed uitleg, het was compleet.

Het was mijn eerste ervaring met een Opel garage en die was prima

Een uitstekende voorlichting, heel prettig gesprek en prima deal

M. van der Schuit

Auto bedrijf van Mill Gorinchem is een uitstekend auto bedrijf !!!

P.de Ruiter

Zeer te vrede, vakkundig personeel 1dag na aflevering waren er wat dingetjes werd direct tussen door geholpen van Mill is voor mij een aanrader

Vriendelijkheid