Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Jan Jeurissen

Wij hebben onze nieuwe Opel Meriva Corso gekocht bij van Mill Dordrecht. Mede op basis van eerdere ervaringen die zeer positief waren. En we zijn blij dat we onze nieuwe Opel weer bij van Mill... Wij hebben onze nieuwe Opel Meriva Corso gekocht bij van Mill Dordrecht. Mede op basis van eerdere ervaringen die zeer positief waren. En we zijn blij dat we onze nieuwe Opel weer bij van Mill hebben gekocht. Een prachtige showroom en een verkoper die nou net niet bezig was om snel een auto te verkopen, nee een verkoper die echt met ons meedacht. Men nam alle tijd om onze wensen aan te horen en te bekijken wat zij daarvoor konden bieden. Een zeer prettig onderhoud gehad en de Opel gekocht. Ook de levering was prima, goede uitleg en zeer vriendelijke medewerkers. Wij voelden ons echt op ons gemak en dat is helaas niet overal het geval. Wij hopen nog lang van onze nieuwe auto te genieten en zijn trots dat achter op het kenteken van Mill staat!

Als je als koper binnenstapt ben je in no time relaxed. Geen opdringerige verkoper, verre van dat. Je hebt meteen een klik, men denkt met je mee en je bent op je gemak. Om vervolgens rustig je... Als je als koper binnenstapt ben je in no time relaxed. Geen opdringerige verkoper, verre van dat. Je hebt meteen een klik, men denkt met je mee en je bent op je gemak. Om vervolgens rustig je wensen en budget te bespreken.

houding verkoper is zeer netjes

P.T.J. Moorelisse

Ik heb hele goede ervaringen met van Mill Gorinchem

Alle afspraken welke worden gemaakt komen ook uit.

Jolanda van der Graaf- van Beek

Wij zijn prima geadviseerd en zeer tevreden over de service.

Informatie op de website is niet betrouwbaar en schept daardoor verkeerde verwachtingen. Men verschuilt zich achter
"een foutje kan voorkomen".

Goed en vriendelijk personeel, zowel verkoper als de monteurs.

G. Bouman

Ik heb uitstekende ervaringen met Van Mill Dordrecht. Men staat er op tevreden klanten te hebben. Dit betekent dat men bij evt. problemen er alles aan doet om deze op te lossen; men is bereid daarin... Ik heb uitstekende ervaringen met Van Mill Dordrecht. Men staat er op tevreden klanten te hebben. Dit betekent dat men bij evt. problemen er alles aan doet om deze op te lossen; men is bereid daarin heel constructief mee te denken.

Men is bijzonder klantvriendelijk en reageert heel snel (per omgaande !) op vragen. Ook de breng- en ophaalservice bij servicebeurten is erg plezierig.

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Uit eigen ondervinding weet ik dat Van Mill bereid is mee te denken met de klant en ook zelf met een oplossing komt bij evt. problemen.

Klantvriendelijkheid en thuisbreng- / ophaalservice bij onderhoudsbeurten van de auto.

Rijschool Michel Brilman

Dit is de tweede Opel,die ik bij Opel Van Mill hebt gekocht.Wederom erg goed geholpen de heer D.De Bruin.De service is uitstekend zowel bij de verkoop als bij het onderhoud van mijn auto.Kortom ben... Dit is de tweede Opel,die ik bij Opel Van Mill hebt gekocht.Wederom erg goed geholpen de heer D.De Bruin.De service is uitstekend zowel bij de verkoop als bij het onderhoud van mijn auto.Kortom ben ik heel erg tevreden en dit autobedrijf is zeer zeker een aanrader!

Harry

We zijn zeer goed geholpen, klantvriendelijk en alle tijd nemend voor de klant. Showroom zag er netjes uit. Achteraf vragen worden meteen beantwoord waardoor je je echt klant voelt. Aanrader!!

Klantvriendelijk correct en snelheid van afhandelen