Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Ebru

Ik kom zeker terug voor een nieuwe toekomstige auto!

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam. Complimenten voor Niels twijfels weggenomen over keuze auto ben zeer tevreden met de Adam Jam top autotje!

Onze ervaring is uitermate goed wij zijn zeer tevreden over de verkoopadviseur, de levering en de aflevering :)

wij zijn uitermate tevreden over de levering, aflevering en de verkoopadviseur de heer D. de Bruin

J.Nijssen

Prettig en openhartig gesprek gehad en direct besloten om auto te kopen

snel - vriendelijk en openhartig

Van Bemmel machine Import BV

Heel goede auto en prettig geholpen door deskundig personeel

Goede aftersales

Goed personeel en vakkundig

Door verkoper leuk en beleefd ontvangen. Was op de hoogte van Prive Lease.

Gerard Salden

Pas geleden de nieuwe Corsa gekocht. Super geholpen en goeie klantvriendelijkheid. Heel erg tevreden over alles.

veel informatie en persoonlijk contact

Eerste kennismaking met dit bedrijf,is mij goed bevallen!

Vriendelijk personeel. Schoon Bedrijf! Veel modellen voorradig.

Was goed alleen de afwikkeling met van Mill en leasemaatschappij had beter gekunt(ivm met aflevering van auto)

Leny van Toorenburg

Voor het eerst een nieuwe auto bij Van Mill gekocht. Voorheen reden wij een Ford Mondeo, nu een Opel Insignia. Heel tevreden over de service tot nu toe. Een week later werden wij bovendien nog... Voor het eerst een nieuwe auto bij Van Mill gekocht. Voorheen reden wij een Ford Mondeo, nu een Opel Insignia. Heel tevreden over de service tot nu toe. Een week later werden wij bovendien nog verrast door een meer duurzaam cadeautje dan een bos bloemen. Kortom een bedrijf dat je van ganser harte aanbeveelt.
Na de aflevering, 2 dagen later, ontdekte wij in de zon 2 minuscule vouwtjes onder de lak. Klinkt een beetje gek maar dat is de omschrijving. Afgelopen vrijdag zijn ze gecorrigeerd bij wijze van service. Van Mill, geweldig, prima service.