Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Bij van Mill in Gorichem worden wij altijd goed behandeld en zijn er vragen je kom maar.
Dat is een prettig gevoel.

Erg vriendelijk

De ervaring die wij ermee hebben is buitengewoon goed zowel met onze nieuwe auto als met de 10 jaar oude opel Corsa
van onze dochter.De mensen in de werkplaats zijn ook zeer kundig en...
van onze dochter.De mensen in de werkplaats zijn ook zeer kundig en aardig.

Er valt altijd overal over te praten en men probeert altijd tot een goed eindresultaat te komen.

Plezierig en betrouwbaar.

Duidelijke en eerlijke in manier van onderhandelen. Plezierige uitleg over de auto. Er werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Kortom een betrouwbaar bedrijf.

Vriendelijke ontvangst. Er werd ruim de tijd genomen voor het gesprek en ook voldoende tijd bij de aflevering.

Eerste maal dat wij contact hadden met Van Mill. Wij hebben na 30 jaar fiat rijden een opel gekocht. Vriendelijke ontvangst.

Hamid

Ik heb een mooie auto gekregen, alles zag er helemaal nieuw uit zoals die hoort te zijn. Goede ervaring dus, klantvriendelijke mensen.

Goede omgang met klanten.

L.Dubbeldam-van Asch

De Opel Corsa voldoet geheel aan onze verwachtingen en zijn zeer tevreden over de manier waarop de auto aan ons is afgeleverd.

G.J. van Gink

Ik kan niet anders zeggen dat de ervaring met Autobedrijf van Mill bijzonder positief is. Er wordt goed nagedacht over de wens van de klant en als er dan toch iets niet in orde blijkt te zijn dan... Ik kan niet anders zeggen dat de ervaring met Autobedrijf van Mill bijzonder positief is. Er wordt goed nagedacht over de wens van de klant en als er dan toch iets niet in orde blijkt te zijn dan stelt men alles in het werk om de klant tevreden te houden.

Joyce

Heel goed allemaal, niks aan toe te voegen! En onwijs leuk, het bloemetje paar weken na aflevering. Toch net wat extra's.

Petra Van De Giessen

Vriendelijk, ook de monteurs, goede prijs inruil auto, goede voorlichting.

Goede uitleg inzake kleur combinaties.

J.A. van Ek

Goeed onderhandeld met de inruil en de koop van een nieuwe Opel. De verkoper was ter zake kundig

klantvriendelijk