Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Prins

Zeer goede service. Fijne verkoop. Snelle levering en behulpzaam.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

E.H. Snijders

Zeer slechte ervaring bij aankoop , aflevering en service

Komen afspraken niet na leveren nieuwe wagen af verzwijgen dat deze schade heeft gehad na registratie voor aflevering reageren slecht voor reparatie

huizingh

Zeer. maar dan ook een zeer slecht bedrijf.
Zeer. maar dan ook een zeer slecht bedrijf.
Wanneer je met pech staat vertikken ze het om te helpen. Als dealer zal het een goed bedrijf zijn. Maar wanneer je stil valt met je auto laten ze je gewoon stikken omdat ze bezig zijn met mensen en gratis wintercheck te geven

En opel rijder in de kou laten staan

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Niels de Waard denkt goed mee in het vinden oplossingen.

Denken goed mee met de klant, leven zich goed in wat de klant wenst.

Robin Kuijntjes

Hele aardige medewerkers. Zeer goede service en uitleg van Niels de Waard gehad.

Zeer vriendelijk en duidelijk. Heel behulpzaam!

U hebt een adequate manier van snel reageren. Je voelt je echt koning als klant. Geen druk, er wordt meegedacht. Zeer vriendelijk en beleefd.

Uw medewerkers zijn vriendelijk en beleefd. Zij nemen de tijd voor de klant en inventariseren goed alvorens met een advies of antwoord te komen.

Jacqueline

Prettige ervaring om bij van Mill een nieuwe auto aan te schaffen. Uitstekend geholpen door Niels. Na jaren in een Fiat te hebben gereden nu ontzettend blij met mn nieuwe Opel Mokka.

José Holster

Super geholpen en persoonlijk en snelle levering. Twee weken na aanschaf reden Adam en ik al naar buiten! TOP

Persoonlijk en bereid tot meedenken! Super!

i.van der Velde

Tot op heden zijn mijn reacties positief. Klantvriendelijk en vakkundig advies. Maar wat wil je als je zo'n prachtig produkt mag afleveren. In mijn geval een Opel Mokka turbo.

Figee

Na vele jaren Toyota te hebben gereden, nu voor het eerst een Opel.
Het aanbod dat ik van Van Mill kreeg kon ik eigenlijk niet voorbij laten gaan.
Ervaringen met de Meriva zijn tot nu...
Na vele jaren Toyota te hebben gereden, nu voor het eerst een Opel.
Het aanbod dat ik van Van Mill kreeg kon ik eigenlijk niet voorbij laten gaan.
Ervaringen met de Meriva zijn tot nu uitstekend. Verkoper was zeer toegankelijk en hulpbereid.