Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

A. Bezoen

De Opel Meriva die wij wilden stond gelukkig op voorraad en werd snel afgeleverd. Instructies waren duidelijk en de behandeling uiterst vriendelijk/klantgericht

Klantgerichtheid

H.J.van den Berg

Andere auto op 23-08-2014 gekocht wij vonden het fijn dat er geen druk op lag dat ze perse die auto wilde verkopen. Er werd je tijd gegund om rustig te kijken en te over leggen dat vonden wij heel... Andere auto op 23-08-2014 gekocht wij vonden het fijn dat er geen druk op lag dat ze perse die auto wilde verkopen. Er werd je tijd gegund om rustig te kijken en te over leggen dat vonden wij heel prettig.

De tijd die ze je geven om rustig te kijken en te overleggen.

Jef Smits

Heb er op 16-9-2014 een Opel Mokka gekocht. Ben er uitstekend geholpen door Thomas Baatje. De medewerkers waar ik mee te maken heb ik heb gehad waren allemaal erg behulpzaam. Mijn beoordeling, top.

Geven de klant een prettig en betrouwbaar gevoel. Proberen het bedrijf van Mill zo goed mogelijk te verkopen. En dat is wat mij betreft zeker gelukt.

A.Jobse

Wij zijn en worden gewoon goed geholpen

Klantgerichtheid en behulpzaamheid

H.S. Munnik

Opel Zafira Tourer Design Edition 1.4 Turbo gekocht en ingereden voor de vakantie in Frankrijk. De Zafira met caravan heeft zich uitstekend gehouden. De extra rubberen mat die ik via de actie gratis... Opel Zafira Tourer Design Edition 1.4 Turbo gekocht en ingereden voor de vakantie in Frankrijk. De Zafira met caravan heeft zich uitstekend gehouden. De extra rubberen mat die ik via de actie gratis heb gekregen via van Mill was een must Jammer dat dit wel enige discussie opleverde en een vrij late beantwoording van mijn mail. Dit was de eerste keer dat ik een auto bestelde bij van Mill. Een collega vroeg of dit een goede dealer was en heb ik hem deze dealer aanbevolen.

Vriendelijk, hulpvaardig en goede voorlichtingVan Mill denkt mee bij speciale wensen in dit geval wilde ik een goede auto voor de caravan en tot nu toe prima geadviseerd.

A 't Hart

13 augustus Opel Agila gekocht bij Niels. ZEER goede service en UITSTEKEND geholpen!!!
Waren al bekend met van Mill.(een goed bedrijf)

Maikel

Alles is naar wens verlopen en de auto is gewoon geweldig

E.C.J.Rijckevorst.

Goede service,goede en vriendelijke verkopers.Voor het eerst een OPEL gekocht en dat was in alle opzichten een prettige ervaring.

Benadering klant!!

Joep Berben

We hebben Van Mill jaren geleden leren kennen. De aanzet was Dickiedik die ons eerlijk vertelde wat er mogelijk was en kon. Warme Opelkerel. Dit jaar zijn we geholpen door Willempie die ons de rust... We hebben Van Mill jaren geleden leren kennen. De aanzet was Dickiedik die ons eerlijk vertelde wat er mogelijk was en kon. Warme Opelkerel. Dit jaar zijn we geholpen door Willempie die ons de rust gaf om samen een beslissing te nemen over onze nieuwe Meriva. We zijn tevreden.

Bij de beurt van onze (oude) auto mocht ik even kijken in de garage met toestemming van de monteur. Dat was geen moeite. Toch hebben we een nieuwe gekocht.