Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Deze week ons laten voorlichten over private lease. Hebben nog geen besluit genomen maar dit lag zeker niet aan de sympathieke verkoper/adviseur.
Als we tot private lease overgaan of weer een...
Als we tot private lease overgaan of weer een andere Opel zelf aanschaffen zullen we zeker bij Niels de Waard terugkomen.

een verkoper als Niels is zeker een sterk punt.
Hij nam alle tijd om de klant(en) te leren kennen om zo een passend advies te kunnen geven. Top!

Maikel

Afgelopen week een Opel Astra Gtc gekocht bij Niels. echt een geweldige service gehad daarom vandaag met mijn opa langs geweest voor een Opel agila en gelukkig weer tot een mooie prijs kunnen komen

Niels luistert goed en laat je uitpraten, ook als je later nog een keer langskomt bij de dealer vraagt die nog een keer of je tevreden ben met de auto. Gewoon een goede service bij Niels

license to chill

Ik heb onlangs mijn derde auto bij van Mill gekocht, service top auto top nummer 4 zal er waarschijnlijk ook vandaan komen.

Dick de Bruin

Engeltherm

Dick is iemand die zijn woorden waar maakt!

afspraak is afspraak!
Nazorg is ook uitstekend!

C de Graaff

Top bedrijf!

Verkoopadviseur is echt een zeer correcte en integere persoon met hoge klantvriendelijkheid!

Ria van Vuren- Hofland

Kwam ivm VIP-uitnodiging naar occasion kijken. Wat ik wilde was er alleen met nieuwe auto, maar ik kreeg wel alle extra's die ook bij de betreffende VIP-actie hoorden.

Niels de Waard heeft mij uitstekend geadviseerd en geholpen. Auto 11 juni opgehaald, maar zelfs nu kan ik met vragen nog bij hem terecht.

P. Leeters-Mollet

Prettig contact, de verkoopadviseur zeer duidelijk en doelgericht. Waren niet van plan om al een besluit tot aankoop te nemen maar hij wist ons toch daartoe te verleiden.

De persoonlijke aandacht voor de klant ook na de aflevering van de auto.

fihuma bv

Ik vind het een prettig bedrijf een eerlijke verkoper en een goeie behandeling dat is zeker niet altijd zo weet ik uit ervaring dus ik ben erg content met van mill

h.kiewiet

Eerlijke verkoopadviseur geen flauwe kul praatjes maar eerlijke antwoorden

Brakel Mediation B.V.

Een bijzonder prettige en aangename ervaring bij van Mill . Professionals en zeer klantvriendelijk
No nonsens befrijf met een hoge servicegraad! . Aankoop en aflevering van mijn nieuwe opel
Mokka verliep volgens afspraak. Kortom kom zeker terug bij van Mill voor de volgende inruil.