Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Tanja Miller

Een auto kopen kan gewoon leuk zijn! Goede informatie, snelle reacties, soepele afhandeling en bovenal een prettig contact met Dick de Bruin, accountmanager. Ideale combinatie die maakt dat ik zeker... Een auto kopen kan gewoon leuk zijn! Goede informatie, snelle reacties, soepele afhandeling en bovenal een prettig contact met Dick de Bruin, accountmanager. Ideale combinatie die maakt dat ik zeker terugkom als ik aan een andere auto denk. Geen snelle verkooppraatjes. Gewoon professioneel advies.

Sterkste punt is de accountmanager.

K van der Wielen

Geen op en of aanmerkingen m.b.t. dit bedrijf

Nee, dat niet

MC Verdonk

Ben zeer tevreden over de hele gang van zaken

Als je vragen heeft,Er wordt echt alle tijd voor je genomen,En kan goed ervaringen wisselen met mekaar,Word goed naar je geluisterd.

Adrie en Annelies Naaktgeboren

3 jaar geleden teleurgesteld weggelopen en een Nissan gekocht.
Nu weer goed ontvangen en een Mokka gekocht.

Reeds jarenlang klant bij van Mill en zijn voorgangers tot tevredenheid. Steeds goed geholpen door alle betrokken medewerkers.

De inzet van de verkoopadviseur. Zijn inzet en betrokkenheid heeft gemaakt, dat de koop werd gesloten.

Lc vd Gaag-smith

Goede service en goed personeel

A.van Kempen

Keurig behandeld

Klantvriendelijk

Detlev van Valkenburg

Nog hartelijk bedankt ervoor.
M.vr gr. Wij zijn uitstekend behandeld,goed geadviseerd en alles wat wij vroegen,niets was hem teveel.
Nog hartelijk bedankt ervoor.
M.vr gr.
D.v.Valkenburg

Klantvriendelijk en bereid aan de wensen van de klant te voldoen

hulpvaardig bij het oplossen van eventuele ontevredenheid van de klant

Blok P.W.

Ik ,Pieter Blok rijd al 40 jaar Opel, maar het is al vele malen voorgekomen als een auto wordt gekocht een cheque niet is te innen.

zakelijkheid redelijk