Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Leida Durinck

Over de hulp bij het beantwoorden van vragen en uitleg over de auto ben ik zeer tevreden,
zij niet opdringerig naar ons toe , laten je rustig kijken.

dat ik verder zeer tevreden ben hoe je geholpen bent, dat dat geleid heeft naar een nieuwe auto.

esther Bouterse

Duidelijk

Gkb materieel

Snel geleverd

G. Dubbeldam GD Repair

Snelle reactie op eerst contact, dat was 's avonds rond 7 uur meen ik, zeer positief.
De verkoper Dick is prettig in de omgang en wij zijn zeer tevreden met de vivaro.

R de jong

Zeer goed enog behulpzaam

klantgericht

ELVEBE B.V.

Feitelijk ken ik het bedrijf Van Mill niet zo goed, maar wel mijn contactpersoon Dick de Bruin. Door hem heb ik al de afgelopen 4 jaar 3 nieuwe auto's bij Van Mill gekocht, Mijn ervaringen met hem... Feitelijk ken ik het bedrijf Van Mill niet zo goed, maar wel mijn contactpersoon Dick de Bruin. Door hem heb ik al de afgelopen 4 jaar 3 nieuwe auto's bij Van Mill gekocht, Mijn ervaringen met hem zijn dan ook meer dan uitstekend. Een kundig persoon die weet waarover hij spreekt en correct zijn afspraken nakomt. Probeer hem te blijven binden aan Van Mill. Het zou zo maar kunnen als hij bij een andere dealer gaat werken dat ik hem volg.

De verkoopadviseur

P. Driessen

Dit was de eerste keer bij van Mill Dordrecht en moet zeggen super!!!. Zeer klantvriendelijk en als je een probleem hebt wordt er niet eerst een afspraak gemaakt maar direct actie op ondernomen. Dat... Dit was de eerste keer bij van Mill Dordrecht en moet zeggen super!!!. Zeer klantvriendelijk en als je een probleem hebt wordt er niet eerst een afspraak gemaakt maar direct actie op ondernomen. Dat is pas echt services. Als er iemand een Opel wilt aanschaffen dan raad ik ze zeker van Mill Dordrecht aan

Zeer vriendelijk en zeer klantgericht

Ryan Smits

Fris ogende showroom, waar nu eens niet elke centimeter benut wordt om maar zoveel mogelijk modellen te laten zien. Heeft ook zijn nadeel (zie verbeterpunt).

Je hoeft niet eerst 10 minuten doelloos rond te lopen voordat je wordt aangesproken.
Vervolgens is de verkoper niet opdringerig.
Meer dan voldoende ruimte rondom de tentoongestelde...
Vervolgens is de verkoper niet opdringerig.
Meer dan voldoende ruimte rondom de tentoongestelde modellen.