Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

J Kypriotakis

Vandaag mijn nieuwe Opel Corsa opgehaald. De eerste kennismaking met dit bedrijf is uitstekend bevallen. Goede en correcte verkoopmedewerker, die objectief adviseert en....... heel belangrijk.......... Vandaag mijn nieuwe Opel Corsa opgehaald. De eerste kennismaking met dit bedrijf is uitstekend bevallen. Goede en correcte verkoopmedewerker, die objectief adviseert en....... heel belangrijk....... niet pusht maar weet wanneer hij iets moet vertellen en wanneer hij zich even terug moet trekken. Toen het al haast sluitingstijd was bleef hij geduldig en hielp on rustig verder. Hulde!

Correct en vriendelijk gedrag van de medewerkers.
Schone, nette showroom.

Cindy Gillis

Ik ben zeer tevreden over de goede afhandeling van de aankoop van mijn nieuwe auto. Ik ben erg goed geholpen en een goede uitleg gekregen.

Reële inruilwaarden van de ouder auto.
Erg klantvriendelijk.
Duidelijke uitleg.

bp.prins

Zeer goed

rustige verkoper geen dwingende.

Jedema

De door mij gekochte auto was exact hetgeen waar ik al een tijd naar op zoek was en ik vond deze via internet bij Van Mill Dordrecht voor een scherpe prijs. Van Mill beschikt over een mooie en... De door mij gekochte auto was exact hetgeen waar ik al een tijd naar op zoek was en ik vond deze via internet bij Van Mill Dordrecht voor een scherpe prijs. Van Mill beschikt over een mooie en overzichtelijke website die goed up to date wordt gehouden. Hoewel ik zelf ver van beide vestigingen woonachtig ben, was het voor mij meer dan de moeite waard om de grote afstand te overbruggen en een bezoek te brengen aan de showroom in Dordrecht.

Ik ben hier op een zeer professionele manier geholpen. Dit geldt voor alle contactmomenten, van de eerste telefonische afspraak tot het moment van aflevering.

Klantvriendelijkheid en service zijn van een zeer goed niveau. Uit eigen ervaringen kan ik mededelen dat menig Opel dealer nog een voorbeeld aan Van Mill kan nemen wat deze punten betreft. Klantvriendelijkheid en service zijn van een zeer goed niveau. Uit eigen ervaringen kan ik mededelen dat menig Opel dealer nog een voorbeeld aan Van Mill kan nemen wat deze punten betreft.

Tevens beschikte mijn verkoopadviseur over goede kennis van het product en kreeg ik op door mij gestelde vragen een eerlijk en passend antwoord. Je voelt je als klant serieus genomen.

Rakels

De auto besteld en opgehaald

Soeteman&Popering heftrucks B.v.

Ik ben zeer tevreden over de auto en de aflevering , jammer dat de levertijd erg lang was. Maar verder zeer tevreden! Met vriendelijke groet, Robert van Popering

Onze nieuwe Opel Corsa bevalt uitstekend. Het is een comfortabele wagen en de Bi-Fuel versie maakt autorijden ook nog voordeliger dan voorheen. Wij zijn dus zeer tevreden.

Er bleek...

Er bleek vanaf fabriek een oudere kaartversie in het navigatiesysteem te zitten maar na dit gemeld te hebben, is dat binnen enkele dagen snel verholpen. Jullie telefoniste belde dat een nieuw SD-kaartje was binnengekomen en later die dag leverde jullie chauffeur deze aan huis af, klasse!

Twee weken geleden hoorden we tijdens het remmen een vreemd geluid bij de rem linksachter. Ik heb toen op zaterdagmorgen jullie gebeld en werd keurig doorverbonden met de chef werkplaats en die wist het probleem te herkennen en gaf ook de oplossing. Door het strak aantrekken van de handrem is in het begin zo dat de remvoering (oid) iets ingedrukt wordt en bij remmen ongelijk aangedrukt wordt en dat geluid opgeleverd. Door even de handrem aan te trekken bij het wegrijden "slij(p)t" het weer weg. Inderdaad, probleempje opgelost. Ik ben zeer te spreken over deze snelle wijze van assistentie, goede support!

Dus nog twee redenen om zeer tevreden te zijn, zowel met de Opel Corsa als met Van Mill als dealer. Onze complimenten.

Snelle reactie en afhandeling van vragen

wijnands

Klant vriendelijk en rustig

Lelie

Een prima dealer

Vanaf het eerste moment dat ik naar binnen liep werd ik behandeld als een potentiële koper.

eva

Positief