Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Canten

Goed, leuk prettig geholpen.

fijne manier van praten en onderhandelen.

D. Trumpie-Brokkelkamp

Autobedrijf van Mill

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam, informatief

Van Mill

Prettig bij verkoop auto.
Prettig bij verkoop auto.
Te weinig info over hoe alle systemne werken, mn persoonlijke instellingen. Advies was deze dingen rustig na te lezen in de gebruiksaanwijzing. Had toch beter wat diepgaander gedemonstreerd moeten worden.

behulpzaamheid bij het zoeken van een opl;ossing, gratis vervangende auto

van Kempen H.

alles goed

Adriaan van den Heuvel

Vriendelijke mensen die weten waar ze over praten, behulpzaam en duidelijk
Gemaakte afspraken worden nageleefd.

De deskundigheid en vriendelijkheid alsmede sociale betrokkenheid naar ons (mijn vrouw en ik)toe verdienen een pluim; ik had echt het gevoel "weer thuis te zijn", bij Opel, na enige jaren andere... De deskundigheid en vriendelijkheid alsmede sociale betrokkenheid naar ons (mijn vrouw en ik)toe verdienen een pluim; ik had echt het gevoel "weer thuis te zijn", bij Opel, na enige jaren andere merken te hebben gereden.
In het verleden heb ik ongeveer zo'n twintig(!)jaar met dit merk gereden, maar slechte ervaringen met mijn laatste Opel, ook een Astra, en tevens met de dealer destijds, hebben mij doen besluiten op een ander merk over te stappen. Maar zoals gezegd ben ik nu weer terug bij Opel en hoop daar in de toekomst weer veel plezier en betrouwbare kilometers mee te beleven.

Richard Leeuwis

Klantvriendelijk en nemen alle tijd om uitleg te geven omtrent de snufjes van de auto.

Erwin Huisman

Positief. Verkoper was vriendelijk, erg behulpzaam en meedenkend.

Meedenkend

H van Genderen

Prettig, gedegen advies

Goed inventariseren wat de wensen zijn en dat omzetten in een advies

André Lenting

Goed snelle reacties via de mail. De verkoper stond open om alle vragen te beantwoorden en op te lossen.

Snelle levering en goede actie met de prijs.

M. den Boer

Heel transparant en voortreffelijk