Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

J.C. de Kovel

Uitstekend. Ben al vele jaren klant tot mijn gehele tevredenheid. Afspraken worden nagekomen en problemen worden goed opgelost

Het bedrijf doet zijn uiterste best voor hun klanten en het bedrijf komt solide en betrouwbaar over. Je weet waar je aan toe bent en je voelt je gewaardeerd als klant.

W.van Kekerix

Goede ervaring

Goede ervaring

Heemskerk

Via internet kwamen een zeer scherp geprijsde Corsa tegen bij van Mill. Zeer gastvrij ontvangen. Alle tijd voor ons genomen.

Klantenbinding, nazorg.

Wetsteijn

R. Thijs

Onze eerste rit met de Agila zijn we na nog geen 2 kilometer teruggegaan naar de garage om te vragen waar de cruise control zit. Na alle goede technische uitleg die we gekregen hadden. Tot onze... Onze eerste rit met de Agila zijn we na nog geen 2 kilometer teruggegaan naar de garage om te vragen waar de cruise control zit. Na alle goede technische uitleg die we gekregen hadden. Tot onze grote spijt kregen we te horen dat er geen cruise control opzat. Wij dachten dat er hoorde bij een automaat. Het is voor ons erg wennen na ruim 12 jaar gereden te hebben met een cruise control.Verder rijdt de Agila wel goed maar het is wel wennen aan het "springen" omdat de assen dichter bij elkaar zitten. We nemen hier nog contact op met Rowin de Beer.

Goed en vertrouwen wekkend bedrijf

gte heeren

Heb een goede ervaring met van Mill, heb inmiddels mijn 3e opel corsa.

heb een goede ervaring met van Mill, heb inmiddels mijn 3e opel corsa.

D.Viergever

Voor de tweede keer nieuwe auto gekocht bij dit bedrijf.

Geen opvallend sterke punten. Ook geen opvallend zwakke.

P. van der Woude

SUPER SUPER

Als sterke punten.
Super verkoop dhr Laurens deze alles tot op de puntjes goed gedaan. Niets vergeten.

P.Vermeulen

Mijn ervaring met van Mill Gorinchem is prettig en goed verlopen