Zeer netjes en na alle tevredenheid afgehandeld

Heeft lang geduurd. Te lang. Ook geen telefoontje oud. Jammer

Helaas was mijn schade aan de camper niet verhaalbaar door een stormschade. Het hek van de buurman was tegen mijn camper omgewaaid. Dit was ook het eerste wat ik kreeg te horen bij de schademelding.... Helaas was mijn schade aan de camper niet verhaalbaar door een stormschade. Het hek van de buurman was tegen mijn camper omgewaaid. Dit was ook het eerste wat ik kreeg te horen bij de schademelding. Vervolgens heb ik contact opgenomen met het zogenaamde dealernetwerk. Niemand had ook maar enige capaciteit om de camper te repareren (>4 maanden). Mijn eigen dealer (de Jong in Hillegom), maakte het helemaal bont en wenste niet eens een afspraak te maken. Ik zou het wel horen wanneer ik terecht kon! Dit terwijl ik toch met een bedrag van 1000 euro uit eigen zak bij de beste man voor de deur stond. De enige optie was om de camper buiten het dealernetwerk te laten repareren, wat tot gevolg zou hebben dat mijn eigen risico zou oplopen naar 1350 euro. Voor het laatste heb ik dan ook gekozen en besloten de schade dan maar zelf te bekostigen! Dit jaar gaan we ons beraden of we de verzekering wel door willen zetten. ‘Erg slecht allemaal!’

A. Van der Geest

Pechhulp in buitenland waardeloos. 4 Uur staan wachten op sleepdienst langs de snelweg. Uiteindelijk zelf geregeld.

Heel goed.
Snelle en goede afhandeling naar alle tevredenheid.

Snel en accuraat.

Probleemloze afhandeling

De schade werd goed opgenomen en volgens afspraak afgehandeld.

Uitmuntend. Na diefstal van onze (jonge) VW California vanaf de oprit bij ons huis vond een soepele en correcte afhandeling plaats. Wij zijn inmiddels in het bezit van een nieuw exemplaar. Wij zijn... Uitmuntend. Na diefstal van onze (jonge) VW California vanaf de oprit bij ons huis vond een soepele en correcte afhandeling plaats. Wij zijn inmiddels in het bezit van een nieuw exemplaar. Wij zijn heel blij dat we destijds voor AVECO hebben gekozen.

Is heel soepel verlopen