De afhandeling van de schade is goed verlopen.
Goede telefonische communicatie met Aveco. Vriendelijke en meedenkende medewerker.
Telefoontje toen we weer op weg waren, vinden wij...
De afhandeling van de schade is goed verlopen.
Telefoontje toen we weer op weg waren, vinden wij fijn.

Geachte heer/mevrouw,

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze schets ik de afhandeling van onze pechmelding op maandag 6 juni jl. Wij stonden met onze camper met pech bij een tankstation in het Zweedse Varberg-Nord.

11:36 uur 1e x gebeld met Aveco Alarmcentrale. Hulp zou ter plaatse zijn na ongeveer 2 uur, geschatte tijd.

14:40 uur 2e x gebeld met Aveco Alarmcentrale nadat de 2 uren wachten ruim verstreken waren. Diezelfde mevrouw was verbaasd dat wij nog niet door een hulpdienst gebeld waren, zij zou er achteraan gaan. Weer wachten dus.

15:34 uur werden we gebeld door Aveco Alarmcentrale met de vraag of er zich al iemand bij ons had gemeld. Het antwoord was nee. Deze, andere, mevrouw zou e.e.a. nakijken en kwam tot de ontdekking dat door een “systeemfout” onze melding niet was doorgegeven. Zij vond het vervelend dat zij de gemaakte fout van haar voorgangster moest rechtzetten.

15:50 uur arriveerde de hulpdienst Falck. Camper werd geïnspecteerd en monteur vroeg ons achter hem aan te rijden naar de werkplaats 500 meter verderop, Varbergs Bilverkstad. Ongeveer ¾ uur later was de reparatie uitgevoerd en konden we onze weg vervolgen.

Al met al hebben we onnodig 4 lange uren moeten wachten door een fout bij Aveco Alarmcentra en dit terwijl die eerste mevrouw enorm overdreven, op het botte af, de puntjes op de i zette toen wij onze standplaats moesten doorgeven. Als zij accuraat gewerkt had dan hadden wij niet onnodig lang moeten wachten op hulp. Dit vinden wij onacceptabel.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Hein & Wilma
Meentz-Croonenberg.

Heel erg tevreden

De afhandeling van de schade ging supersnel, ben daar erg blij mee!

Ja wel goed, goed te woord gestaan, duidelijke afspraak.

Er zijn te veel personen intern bij AVECO betrokken bij de schade-afhandeling. Waarom niet een vast aanspreekpunt. Daarnaast had ik te maken met schadeherstelbedrijf en schadetaxateur. Kan allemaal... Er zijn te veel personen intern bij AVECO betrokken bij de schade-afhandeling. Waarom niet een vast aanspreekpunt. Daarnaast had ik te maken met schadeherstelbedrijf en schadetaxateur. Kan allemaal wel wat simpeler en directer.

Wij zijn zeer tevreden met de snelle afhandeling van onze schade. En waren blij verrast dat het zo snel en goed ging.
Ook de vriendelijke en snelle telefonische reactie was een hele goede...
Ook de vriendelijke en snelle telefonische reactie was een hele goede ervaring.