Prima. Goed en alles in overleg. Goede communicatie

Snelle en correcte afhandeling van de schade aan onze caravan.

Dat is uitstend geregeld.

De afhandeling was eenvoudig en ging zonder problemen. Ik werd vriendelijk en persoonlijk behandeld

Prima geregeld

Niet positief

Ik heb heel prettig contact gehad met Manon Haes. Zij stond open voor suggesties en regelde de schadeafwikkeling snel en adequaat.
Helaas bleek mijn keuze voor een (VW-gerelateerde)...
Helaas bleek mijn keuze voor een (VW-gerelateerde) schadehersteller niet de juiste. Hierdoor heeft het 3 maanden moeten duren voordat de schade naar tevredenheid hersteld was en ben ik 5 keer terug geweest om onvolkomenheden te laten repareren. Bijzonder vond ik nog dat de betaling van de schadehersteller via mij verricht moest worden.

Voor sommige vragen waren dermate geformuleerd dat ze niet relevant waren voor de aard van de schade wij hadden en daardoor voor ons o duidelijk of wij de vragen wel correct hadden beantwoord.... Voor sommige vragen waren dermate geformuleerd dat ze niet relevant waren voor de aard van de schade wij hadden en daardoor voor ons o duidelijk of wij de vragen wel correct hadden beantwoord. Achteraf na uitkering bleek het goed te zijn geweest.

Jp van Dijk

Alles toch netjes opgelost, trek mijn kritiek in