Nog geen enkel beroep gedaan op verzekering verder is indruk ok

Gebeld met Aveco ivm schade. Zeer vriendelijk en relevant geholpen. Erg tevreden .

Correcte en professionele aanpak. Schade keurig afgehandeld.

Solide bedrijf, verder gelukkig nog geen beroep op gedaan

Ik heb geen ervaring met Aveco, omdat er nog nooit iets met mijn camper aan de hand geweest is.
De gesprekken over het afsluiten van de verzekering heb ik wel als prettig ervaren.

De ervaringen zijn goed wat betreft inlichtingen en mails hierdoor word je volledig op de hoogte gehouden. Hoe een eventuele schade afhandeling gaat is mij gelukkig onbekend en hoop dat dit zo... De ervaringen zijn goed wat betreft inlichtingen en mails hierdoor word je volledig op de hoogte gehouden. Hoe een eventuele schade afhandeling gaat is mij gelukkig onbekend en hoop dat dit zo blijft ,hier op kan ik dus geen ervaring delen

1 keer gebruik van de reis verzekering gemaakt die ervaring was erg goed

Niet een goede; toen wij in Zuid Spanje hulp nodig hadden moesten we eerst allerlei info geven over de autobus.( multivan) terwijl dat allemaal in het keurings rapport stond. (Hoogte-lengte etc... Niet een goede; toen wij in Zuid Spanje hulp nodig hadden moesten we eerst allerlei info geven over de autobus.( multivan) terwijl dat allemaal in het keurings rapport stond. (Hoogte-lengte etc multivan) Duurde een half uur voordat de hulp in gang werd gezet. Als dit eerder was gebeurd dan hadden we de banden nog kunnen vervangen en had het een overnachting in een hotel gescheeld.