Moeilijke start i.v.m. overname no claim korting. nu geen probleem .
alleen een camper verz.bij AVECO.

Het is niet wat ik er van verwacht , een allrisk verzekering zou alles moeten vergoeden helaas, mijn omnistor luifel niet. Dat is voor mij reden om naar een andere verzekeringsmaatschappij om te... Het is niet wat ik er van verwacht , een allrisk verzekering zou alles moeten vergoeden helaas, mijn omnistor luifel niet. Dat is voor mij reden om naar een andere verzekeringsmaatschappij om te kijken.
Ook moet ik mijn camper nogmaals laten keuren, de verzekeringsdeskundige kan mij haar fijn uitleggen dat de waarde van mijn camper achter uit is gegaan, terwijl het afgelopen jaar de handelsprijzen behoorlijk omhoog zijn gegegaan.

Een solide maatschappij

Prima, adequaat.

Gelukkig heb ik zelf de verzekering nog niet nodig gehad. Klantencontact is goed.

Fijne verzekering, goede prijs kwaliteit verhouding

Mijn ervaring met Aveco is goed het enige minpunt vind ik.
Als de camper in een goede veilige stalling staat ( voor langere tijd) dat de hoogte van de verzekering niet lager is.
Er wordt...
Mijn ervaring met Aveco is goed het enige minpunt vind ik.
Er wordt dan niet gereden met de camper dus risico op aanrijdingen of andere schade is dan veel minder.

Gelukkig nog geen ervaring met schade etc. Wij werden wel erg plezierig geholpen bij de aanmelding. (Stapten over)