Prima, vriendelijk, adequaat

Contact is altijd op een correcte, nette en vriendelijke manier. Ook hebben we het gevoel een eerlijk advies te krijgen over de schade op te geven aan de verzekering of zelf te laten repareren. Contact is altijd op een correcte, nette en vriendelijke manier. Ook hebben we het gevoel een eerlijk advies te krijgen over de schade op te geven aan de verzekering of zelf te laten repareren.
Betaling is snel en communicatie erg duidelijk.
Top!

De afhandeling van de schade is naar volle tevredenheid verlopen; er is snel gereageerd door AVECO op de aanmelding. Dat het herstel iets langer heeft geduurd had te maken met het maken van een... De afhandeling van de schade is naar volle tevredenheid verlopen; er is snel gereageerd door AVECO op de aanmelding. Dat het herstel iets langer heeft geduurd had te maken met het maken van een afspraak met de reparateur en onze beider agenda's.
Wel hebben wij ons verbaasd over de hoge reparatierekening, die wel volledig is vergoed door AVECO. Misschien was een nieuwe tafel voor AVECO goedkoper geweest.

Prima, snelle respons. Goed afgehandeld. Zijn er blij mee

Aanvankelijk was ik wat verbaasd dat ik niet met Aveco te maken had maar met de firma Vrieling. Ik vind dat nog steeds een vreemde situatie.

B Noppen

Het afsluiten was een duidelijk verhaal en had een goede communicatie met de medewerkers .Hoe een schade afhandeling verloopt weet ik niet hoop er nooit gebruik van hoeven te maken.

Goede en snelle service.

Klantvriendelijk en klantgericht, vakkundige behandeling van dossier, heldere communicatie, tijdige informatie, luisterende houding.