Goede en eerlijke afhandeling

Na melding van schade snelle reactie om de schade te repareren.

Prima afhandeling.
Vlot en netjes.

Snelle duidelijke afwikkeling.

Prettig telefonisch contact! Luisterend oor, heldere uitleg!

Goede proffesionele begeleiding en af handeling

Zeer goed geholpen

Na vervelende discussies zowel mondeling als schriftelijk, waarbij de door aveco gedane toezeggingen ineens werden verdraaid, is uiteindelijk besloten om de schade te vergoeden

Als ik mag zeggen 2000euro schade aan camper. Stikker bumper fiets fiets gemaakt netjes behandeld. Moest naar libema campers voor stikker en bumper te laten herstellen gevraagd dit te doen. Maar... Als ik mag zeggen 2000euro schade aan camper. Stikker bumper fiets fiets gemaakt netjes behandeld. Moest naar libema campers voor stikker en bumper te laten herstellen gevraagd dit te doen. Maar srikker opnieuw aanbrengen konden ze niet dus heb ik gezegd dat ze hem er dan niet af hoefde te halen en niet te kitten. Dat zou ik dan in vlijmen laten doen en de stkker te laten plakken. Dus alleen de bumper te spuiten. Omdat op zachte plastic niemand garatie geeft ik dat nuet laten doen en moest daar 20procent van de rekening voor betalen. De schade aan camper achterbumper en stikker was totaal ex btw meer als 2000 euro ik heb de schade niet gekleemd en moet toch het eigen risico betalen en ben hier niet mee te vreden