Was voor deze schade goed, nu mindere ervaring. De communicatie erg traag en stroperig worden dingen buiten het medeweten van de klant om geregeld. Ook moest het contact steeds van onze kant komen... Was voor deze schade goed, nu mindere ervaring. De communicatie erg traag en stroperig worden dingen buiten het medeweten van de klant om geregeld. Ook moest het contact steeds van onze kant komen en er kwam geen reactie of werd erg laat gereageerd. Geduld is er wanneer men op tijd wordt geïnformeerd waarom en waardoor vertraging ontstaat.

Alles wordt keurig afgehandeld je wordt op de hoogte gehouden en dat is prettig!

Zeer positief. Snel en goed

Prettig contact en correcte afhandeling

Waardeloos; slechte communicatie, vreselijk traag en niet eerlijk.

Direct telefonisch , duidelijk en snel. Helaas had ik toch wel teveel eigen risico gekozen :-( maar een deel is in goed overleg met jullie vergoed ;bovendien ; uitzondering werd gemaakt over Wie de... Direct telefonisch , duidelijk en snel. Helaas had ik toch wel teveel eigen risico gekozen :-( maar een deel is in goed overleg met jullie vergoed ;bovendien ; uitzondering werd gemaakt over Wie de klus zou doen aangezien Duindam (Delft ) mij niet kon helpen tot februari met mijn kapotte raam na inbraak :-(
Denk er eens over na om Camperservice Delft toch in jullie lijst re gaan opnemen ;-)
Fijne kerst , groetjes.,marcello aarden

De afhandeling is correct en snel verlopen.