Ik vond het niet goed lopen, had schade aan een tafel en zonnepaneel, het bedrijf waar jullie mee samenwerken ik meen in heerhugowaard maakte er een zootje van. uiteindelijk hebben we het maar zelf... Ik vond het niet goed lopen, had schade aan een tafel en zonnepaneel, het bedrijf waar jullie mee samenwerken ik meen in heerhugowaard maakte er een zootje van. uiteindelijk hebben we het maar zelf opgelost. ze wilden er een paneel opzetten van 800 euro bv, zelf had ik er een voor 200. tafel en paneel bij hen kwamen op 1300, dat kost je dus je no claim

Prettig, snel afgerond!

Ik ben zeer tevreden over de schade afwikkeling. Ik kreeg snel en deskundig advies. Ook is er snel gereageerd op de gebeurtenis en ook de afhandeling tot een goede afloop.

Probleemloze afwikkeling

Snel, adequaat en niet moeilijk doen.

Is goed verlopen

Eerlijkgezegd erg late minute-werk: een dag voordat mijn camper opgeleverd werd door een schade-herstelbedrijf ontving ik bericht dat er toestemming was om mijn camper te laten... Eerlijkgezegd erg late minute-werk: een dag voordat mijn camper opgeleverd werd door een schade-herstelbedrijf ontving ik bericht dat er toestemming was om mijn camper te laten repareren....tussenliggende tijd: 4 ( ! ) maanden..

Correct en snelle afhandeling

Uiteindelijk is de schadeafhandeling correct uitgevoerd. Ik vond de doorlooptijd echter erg lang. Met name de communicatie met de schadehersteller verliep stroef.