Zeer goed en snel

Ik ben erg tevreden over de schadeafhandeling, toen ik de schade meldde kreeg ik goed advies over de te volgen procedure, en werd er meteen bij verteld dat de vergoeding rechtstreeks met de dealer... Ik ben erg tevreden over de schadeafhandeling, toen ik de schade meldde kreeg ik goed advies over de te volgen procedure, en werd er meteen bij verteld dat de vergoeding rechtstreeks met de dealer (reparateur) zou worden geregeld.

Klantvriendelijke medewerkers die meedenken en regelmatig contact houden als de afhandeling met de tegenpartij wat langer duurt.Wel vind ik het vreemd dat bij een all-risk verzekering er toch een... Klantvriendelijke medewerkers die meedenken en regelmatig contact houden als de afhandeling met de tegenpartij wat langer duurt.Wel vind ik het vreemd dat bij een all-risk verzekering er toch een eigen risico geldt van € 150. Schade waar je zelf niets aan kunt doen en dan maar afhankelijk bent van de afhandeling door de tegenpartij.

Super snel en correct afgehandeld

Goede verzekering,snel en correct afgewerkt

Vriendelijk en deskundig

Niet best. Vanaf het melden van de schade terwijl we op een van de drukste wegen in Italië stonden op een te smalle vluchtstrook t/m het herstellen van de schade een half jaar later.

De zaak is door de verzekering goed afgehandeld.